Moderator: Redaktörer
dicken85 skrev:Boom
skulle du kunna simulera i basta på min låda i portad
hur långt rör jag skulle behöva och storlek antal
ladda ner basta men fatta ingenting
behöver inte vara superlågt avstämd
dicken85 skrev:Började med 50 procent sen tog ja bort till den va tom ingen större skillnad på ljud
Går de bra att göra 90 graders böjjar på röret?
Här mailat med bob på css han är bara haft 2 basar i usa som vart fel på men han har hårda kontroller på basarna innan han säljer dom. Men i Sverige kommer dom direkt från China utan kontroller
boom skrev:dicken85 skrev:Började med 50 procent sen tog ja bort till den va tom ingen större skillnad på ljud
Här mailat med bob på css han är bara haft 2 basar i usa som vart fel på men han har hårda kontroller på basarna innan han säljer dom. Men i Sverige kommer dom direkt från China utan kontroller
Jo det går bra med 90 böj.
Aha där ligger problemet dom skickar dåliga element som inte klarar QC
dicken85 skrev:Okay ska de va snällare böjjar?.kan man ta 2 portar och halvera rör längden?
sky_eye skrev:boom skrev:dicken85 skrev:Började med 50 procent sen tog ja bort till den va tom ingen större skillnad på ljud
Jo det går bra med 90 böj.
Aha där ligger problemet dom skickar dåliga element som inte klarar QC
Nja, det blir inte bra. Men det kan fungera hyggligt.
dicken85 skrev:jaha okay då får de bli en enkelport då med andra ord.Kan man kompensera böjjen med lite längre rör? .och en fråga när ja gör en 90 gradersböjj vartifrån mäter ja längden på röret innerkant av 45gradarn lr utvändigt?
.dicken85 skrev:jaha okay då får de bli en enkelport då med andra ord.Kan man kompensera böjjen med lite längre rör? .och en fråga när ja gör en 90 gradersböjj vartifrån mäter ja längden på röret innerkant av 45gradarn lr utvändigt?
zartok skrev:En av daytons 390-serie (den jonas w kör med) tror jag trivs rätt bra i liten låda. Specen säger under tre kubikfot som rekommenderat.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster