Moderator: Redaktörer
NiklasF skrev:Fick just mera koder ifrån cdon, någon som har intresse för dessa?
Tv, skor, nätverk, vinylskivor, sport osv osv.
OliT skrev:Någon som är sugen på att byta lurar? Jag har ett par AKG K701 i bra skick och ett par Stax Lambda med SRD-7SB och förlängningssladd som behöver lite kärlek. Fungerade sist de användes, men bandet är trasigt (går att använda) och lurarna ser lite risiga ut.
Jag är sugen på ett par Sennheiser HD650 eller andra lurar i motsvarande klass.
Morgan skrev:NiklasF skrev:Fick just mera koder ifrån cdon, någon som har intresse för dessa?
Tv, skor, nätverk, vinylskivor, sport osv osv.
Tycker i så fall du bör lägga dem i en ny tråd - inte här. Underförstått är det väl hifirelaterade saker vi brukar skriva här...
PerStromgren skrev:OliT skrev:Någon som är sugen på att byta lurar? Jag har ett par AKG K701 i bra skick och ett par Stax Lambda med SRD-7SB och förlängningssladd som behöver lite kärlek. Fungerade sist de användes, men bandet är trasigt (går att använda) och lurarna ser lite risiga ut.
Va?![]()
Du bytte ju dina HD600 mot de där Staxarna i - förrgår, eller vad det var? Ska du byta tillbaka nu?
OliT skrev:PerStromgren skrev:OliT skrev:Någon som är sugen på att byta lurar? Jag har ett par AKG K701 i bra skick och ett par Stax Lambda med SRD-7SB och förlängningssladd som behöver lite kärlek. Fungerade sist de användes, men bandet är trasigt (går att använda) och lurarna ser lite risiga ut.
Va?![]()
Du bytte ju dina HD600 mot de där Staxarna i - förrgår, eller vad det var? Ska du byta tillbaka nu?
Hehe, hur många år sedan är det nu? Stax-lurarna används inte jätteofta, så jag tänkte försöka byta två par lurar mot ett bättre, helt enkelt
NiklasF skrev:Vart håller du till och vilka DD basar är det du har?
Ihlberg skrev:Jag har 2st CSS SDX10 och behöver ett slutsteg som passar bra till mina Dynaudio Focus 140. Kan lägga en slant emellan.
NiklasF skrev:DD har 8" ifrån 1395:- till 4490:-
Hade dom inte krävt lite större lådor så hade jag nog inte kunnat hålla mig.
MagnusÖstberg skrev:Vad är det för volym på dem?
Och var huserar du?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster