Jag har hört inos "mindre" inbyggnadshögtalare i en riktig inobio. Jag har ägt inos pips gamla modellen. Men jag har aldrig hört hur ett par "riktiga" inohögtalare låter i ett helt vanligt rum. Tyvärr jobbar jag på helgerna, studerar på vardagarna och har allmänt noll tid över för saker. När jag väl är ledig ett par timmar så är det skönt att faktiskt ägna sig åt sitt ljudintresse.
Det är här man lägger tid att höra lite olika högtalare. Jag gillar att höra alla möjliga modeller och har skrivit lite på en blogg om högtalare. Rent subjektiva upplevelser naturligtvis.
Det är av denna anledning jag också skulle vilja höra ino pi60. Det är ju en omtalad högtalare som jag gärna hör i hemmiljö. Syftet är mao absolut inte att på något sätt gå på en inodemo och skippa redan, utan av rent ljudintresse. Vi har väl alla åkt runt och lyssnat på polares anläggningar?

Ja, om det här godkäns för att fråga om just inohögtalqre vet jag inte, men jag hoppas det, och om någon har ett par ino pi60 eller toppar i ett vanligt eller relativt vanligt vardagsrum samt är intresserad av att dema dessa så är jag hemskt intresserad av att komma och lyssna