Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Finns ingen aktiv Malmö/Skåne sektion.OlA-68 skrev:inga lts:are altså ??????
Mayro skrev:OlA-68 skrev:inga lts:are altså ??????
vad skulle LTS ställa ut? blev bara nyfiken
Nattlorden skrev:Mayro skrev:OlA-68 skrev:inga lts:are altså ??????
vad skulle LTS ställa ut? blev bara nyfiken
En presentation av föreningen, vad den står för, ha utdrag ur MoLT, köra lite föredrag samt kanske spela på några olika LTS-högtalare?
Nattlorden skrev:mats: varför anser du man måste vara tekniskt kunnig för att starta en lokal sektion av lts?
Tror nog det räcker väl med att träffas socialt och digga musik ihop...
Vet för lite om vad övriga lokalsektioner gör själv, så jag skulle inte ge mig på det. Men vill andra skåne-lts:are hitta på något ihop så fixar vi det säkert. Heck, om så bara invaderar en McD ihop och terroriserar övriga kunder med att sitta och prata hifi?
mats skrev:Nattlorden skrev:mats: varför anser du man måste vara tekniskt kunnig för att starta en lokal sektion av lts?
Vet för lite om vad övriga lokalsektioner gör själv, så jag skulle inte ge mig på det. Men vill andra skåne-lts:are hitta på något ihop så fixar vi det säkert. Heck, om så bara invaderar en McD ihop och terroriserar övriga kunder med att sitta och prata hifi?
Så enkelt är det inte, för man måste nog (tror jag) bli godkänd av Ingvar Öhman.
Nattlorden skrev:mats skrev:Nattlorden skrev:mats: varför anser du man måste vara tekniskt kunnig för att starta en lokal sektion av lts?
Så enkelt är det inte, för man måste nog (tror jag) bli godkänd av Ingvar Öhman.
Du tror så mycket vad det gäller IÖ, det bör vara Pekka som skall godkänna om det är någon alls. Fast jag är bergfast övertygade om att vi medlemmar gör precis som vi vill om vi vill det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster