2-ch skrev:Ligger nedbäddad med feber. Blir inget GÖKande för mig på lördag![]()
Nu har ju jag själva göken här, vill någon hämta upp den?
Vad trist

Krya på dig!
Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Ligger nedbäddad med feber. Blir inget GÖKande för mig på lördag![]()
blixten_no1 skrev:Vad trist
Krya på dig!
Det gjorde jag också mån-ons, men är på benen idag igen. Så med lite tur är du pigg på lördag.2-ch skrev:Ligger nedbäddad med feber. Blir inget GÖKande för mig på lördag![]()
Det gjorde jag också mån-ons, men är på benen idag igen. Så med lite tur är du pigg på lördag.2-ch skrev:Ligger nedbäddad med feber. Blir inget GÖKande för mig på lördag![]()
oa51 skrev:Komplettering vag gäller transport Tumba- Södertälje:
Jag åker bil och kan ta med tre (i värsta fall 4) till "sötelje".Sängplatser kan fixas vb.
Komorok skrev:Jag åker inte heller bil, utan har vaga planer på att följa efter Blixten tills han är framme.
oa51 skrev:@ MÖ och Jonsson: Ni är välkomna, skickar PM med adress
@ IÖ: Du har en juryplats!
oa51 skrev:Jansson, Du har PM.
Långt och långt.... 2,3km från centrum....
Någon kanske kan åka och hämta med bil?
Välkomna!
micromodular skrev:IngOehman: Jag var inne på samma ide som du men ett förbehåll på att det kan finnas vissa skadliga element i musiken bör meddelas.
Men såklart så kan vid införsel av nya spelregler skapa en viss turbulens.
---
Nej, varken jag eller stereo blev skadad vid Komoroks 1812 incident.
Jag var bara lite för nära högtalaren då kanonerna avfyrades. Ni kan pusta ut
MagnusÖstberg skrev:Vinnarna brukar ligga runt 90dB på lyssningsplats. Klarar man bara det utan dist ligger man bra till om man dessutom anpassat nivån lite efter musikstyckena
KarlXII skrev:Del 1 klart. Nu vidare till OA51.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster