Moderator: Redaktörer
vr6jos skrev:Hos mig är det trångt och endast 6 platser med lite klättring mellan platserna. Föreslår 5 juryplatser och en observatör alt. 6 i juryn?
Jag gissar att man vill avsluta hos oa51 då jag bor längre bort (för de flesta) men om det inte är så kan jag ha eftergök här. Mig spelar det ingen roll.
Och ang. datum så spelar det mig alls ingen roll. Hoppas bara att få med så många gökar som möjligt, så jag är på när som helst
Juryn hittills (om datum passar)
MagnusÖstberg
Komorok
IÖ
Mikethebiker
2-ch
Observatör
Martin
micromodular skrev:Chait, vad fort en jury poppade in, knappt jag hann anmäla mig.
Jag kan ställa mig som reserv i juryn... om jag får
KarlXII skrev:Jag slipper gärna undan jurytjänsten men var är efterfesten och brudarna och så?
På A svarar jag att enligt beslut ska de presenteras iaf. till kombatanter innan om inget annat överenskommits för just detta battle.oa51 skrev: a) Vi måste bestämma oss för om jurymedlemmarna ska avslöja sitt bidrag först vid lyssningen eller presentera det innan battle som förra gången.
b) Vad jag förstår var vi överens om att det är OK att justera volymen även en liten stund in i låten/stycket?
Observerar gärna, om möjlighet ges :) Kan sannolikt bidra med skjuts för åkande norrifrån (Uppsala)
oa51 skrev:
a) Vi måste bestämma oss för om jurymedlemmarna ska avslöja sitt bidrag först vid lyssningen eller presentera det innan battle som förra gången.
b) Vad jag förstår var vi överens om att det är OK att justera volymen även en liten stund in i låten/stycket?
På A svarar jag att enligt beslut ska de presenteras iaf. till kombatanter innan om inget annat överenskommits för just detta battle.
På B svarar jag: bara utifall något blivit fel tex. för att exempelvis skydda anläggningen. Så är reglerna utformade idag, behövs ingen ändring.
Kanske vore en bra idé att de tävlande kunde ge juryn en adress eller Dropbox att avlämna sina bidrag till?
oa51 skrev:Jury:
1. Komorok
2. IngOehman
3.
4.
5.
Observatör:
1. Martin
Kul att ses igen!![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster