Jag är övertygad om att expertisen för detta projekt finns här på faktiskt så kom igen och hjälp mig med förslag, idéer och lösningar nu!

Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Hur går det här ihop med att du skall dra i gruppköp av basar?
MagnusÖstberg skrev:Mjo, men det känns som om det går dåligt ihop med dina ideer
Nåja, jag droppar det iallafall.
Det finns inte basstöd för i16 och jag råder dig verkligen att behålla dem.
Jag hade tänkt att du kunde få leka med 2-4 Bremenbasar, de tar ju inte så stor plats och ett 2x8 mini-DSP och kanske ett 6-kanaligt rotelsteg. Om det skulle vara intressant.
Då tar det inte så mycket plats trots alls.
-Palle- skrev:Kan du inte införskaffa dig en hembioreciever så kan du ju driva basarna genom att loopa signalen genom recievern och använda dom inbyggda slutstegen för basdrivning. Delningen kan du ju göra i recievern även om detta kanske inte är optimalt.
Edit: Läser dåligt, ser ju att du redan har en hembioreciever. Har du kollat om den har zon2 med adresserbara slutsteg?
Elfsberg skrev:Bygg nya lådor, förlängda neråt, och stoppa i en basport.
-Palle- skrev:Elfsberg skrev:Bygg nya lådor, förlängda neråt, och stoppa i en basport.
Det är inte samma boomer i pi60s som i i16s.
-Palle- skrev:Elfsberg skrev:Bygg nya lådor, förlängda neråt, och stoppa i en basport.
Det är inte samma boomer i pi60s som i i16s.
Komorok skrev:Kaxigt!
Jag kan se skillnaden på några ögonblick. B88s har ju en annan gummiupphängning. Blint är det fortfarande lätt..Skillnaden på upphängningen känns med fingrarna.
Komorok skrev:Kaxigt!
Jag kan se skillnaden på några ögonblick. B88s har ju en annan gummiupphängning. Blint är det fortfarande lätt..Skillnaden på upphängningen känns med fingrarna.
Naqref skrev:Komorok skrev:Kaxigt!
Kan du ta det med ljudet då?
Komorok skrev:Naqref skrev:Komorok skrev:Kaxigt!
Kan du ta det med ljudet då?
Japp.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster