Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:ja det är klart att några fjuttiga 15tumsbasar är inget man tänker på då. Vilken jävla pärs. Går ju knappt att svara nåt på en sån historia. Beklagar och hoppas du finner en väg ut ur mörkret.
Men faktiskt kan du iaf lita på. Vi kommer vara här
Aerob skrev:Jag skriver även här för att se hur många som fortfarande har förtroende för mig och för detta projekt, samt intresse av ett framtida element. Jag vill även beklaga att jag bara gick upp i rök men jag har helt enkelt inte orkat ägna tankar åt detta när hela livet kändes som en berg och dalbana.
Jag tror och hoppas tvärtom att du i framtiden kommer se det som tur. Man vill inte leva med någon som inte ställer upp i sådan situation och eftersom du nu klarat dig ur det värsta utan henne, är du snart redo att hitta en bättre levnadskamrat.Aerob skrev:Att tjejen packade ihop och stack när man behövde henne som mest svider och kommer nog alltid att lämna sina spår.
Aerob skrev:Härligt att så många fortfarande är med! Jag har fortfarande inte fått något svar från Mark dock, håller tummarna att han hör av sig snart.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster