Ett par oa-12 exempelvis kan ju kosta orenoverade med trasiga basar flera tusen,och det kan man köpa ett par renoverade 8071 för.
Och det är då för mig helt obegripligt
Moderator: Redaktörer
Andersss skrev:Så till er som vet.
Sitter det likadana skruvar som håller fast basarna, som till de andra elementen.?
Jag har lixom inga orginalskruvar kvar. Klart jag kan sätta dit vad som helst. Men jag vill hitta något likvärdigt.
DrBoar skrev:Någon som har TS parametrarna på basarna?

zvenamp skrev:blev 3 timmars lyssnande igår
gisses ångrar inte en sekund att jag köpte dessa
som jag misstänkte så behövde dem nya kanterna mjukas upp för nu dunkar det på rejält
Andersss skrev:zvenamp skrev:blev 3 timmars lyssnande igår
gisses ångrar inte en sekund att jag köpte dessa
som jag misstänkte så behövde dem nya kanterna mjukas upp för nu dunkar det på rejältKul! Då vet jag vad jag har att vänta.
Hur länge har du spelat med dina efter renoveringen?? Mina blev klara igår.
Sen om någon vänlig själ kunna ta en BRA bild på sargen runt basen och skriva måtten.
LxBxTjocklek diam på centrumhål etc. Tänkte tillverka 2st eftersom jag inte har några.

Andersss skrev:Ingen mer än jag som tycker att dom kan tyckas bli lite riviga i mellanregister/diskant?? (
zapanasta skrev:Mina 8071 är förpassade till garderoben numeraSpelar på mina modifierade cerwinvegor som blev ett par riktigt bra högtalare (tro det eller ej)
Går att läsa i länken va jag gjort med dom...[url]http://www.minhembio.com/sollerön/341179/[/url]
zapanasta skrev:Måste blivit en lyckträff med vegorna,men 8071 blir kvar som sagt för rätt som det är vill jag lyssna på dom igen
2 par högtalare kan man väl ha utan att skämmas![]()
Ja 3 par då,mission till datorn
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster