Moderator: Redaktörer
CSMM skrev:Hur går det här då?
Allram skrev:Vi får hoppas att det börja klia i fingrarna snart igen!
Aerob skrev:Allram skrev:Vi får hoppas att det börja klia i fingrarna snart igen!
Det har börjat klia igen! Jag behöver sysselsättning och jag behöver bli av med hyllvärmare så jag tror detta projekt så sakteligen startar upp igen, om en i en lite annorlunda tappning. Nya planen, två-vägs basreflex med aktiv drivning och DSP. Kan det bli skoj tro?
schmutziger skrev:Aerob skrev:Allram skrev:Vi får hoppas att det börja klia i fingrarna snart igen!
Det har börjat klia igen! Jag behöver sysselsättning och jag behöver bli av med hyllvärmare så jag tror detta projekt så sakteligen startar upp igen, om en i en lite annorlunda tappning. Nya planen, två-vägs basreflex med aktiv drivning och DSP. Kan det bli skoj tro?
Jaaaaaaaaaa!
Aerob skrev:Lite sånt här kanske?
Hade vägarna förbi och fick en snabb demonstration av skillnaden mellan två plywood-bitar limmade med vanligt vitlim kontra DGA2. Knacktestet liksom. Väldigt stor skillnad kan jag säg.
paa skrev:Vad kostar det att få hem en sån där burk?
Vilka fraktbolag accepterar att hantera lim i plastburk?
Var beställde du?Nattlorden skrev:paa skrev:Vad kostar det att få hem en sån där burk?
En del. Särskilt vintertid när den måste gå på varmfrakt.
(Därför blev det GreenGlue för min del som man kan köpa fraktfritt och som tål att råka ut för frost.)
paa skrev:Var beställde du?Nattlorden skrev:paa skrev:Vad kostar det att få hem en sån där burk?
En del. Särskilt vintertid när den måste gå på varmfrakt.
(Därför blev det GreenGlue för min del som man kan köpa fraktfritt och som tål att råka ut för frost.)
Nattlorden skrev:Fast jag kikade tillbaka lite längre.... jag skulle nog inte använda GreenGlue i en högtalare, så vitt jag förstår så stelnar Swedaclimmet till något med viss hållfasthet vilket nog inte GreenGlue gör utan de förblir mjuksegt snarare.
Användare som besöker denna kategori: Conan och 30 gäster