Moderator: Redaktörer
schmutziger skrev:Och fjonk tar första körningen hemåt
dartman skrev:Skånska förkortningar? Svårt för en upplänning som mig.
Jag har inte börjat filura på käk än, några no-nos? När kan jag räkna in grabbarna, tro?
/Jonas
schmutziger skrev:Om vi nu ändå ska åka så långt, är det inte trevligare om vi åker ifrån malmö typ två timnar tidigare.
Vis av tidigare träffar så brukar det inte vara full fart dagen wfter direkt![]()
Bättre då med fler timmar med flaggan itopp i linköping än imalmö.
rudebwai skrev:Duna kan man göra i bilen, det känns inte som den jobbiga delen att köra upp...Åker gärna tidigt.
schmutziger skrev:Topp!
lunch på linköpings minst snaskiga ställe låter mumma!
Naqref skrev:schmutziger skrev:Topp!
Ni ska inte våga er på en Stångebroare då?
Dartman skrev:Jag och damen har just torrmonterat de nya - hittills bara grundade - baslådorna på väggen. Jag hoppas få ihop det till ni kommer. 50 % upp på tillgänglig baskapacitet. Det kan vara möjligt att ni får börja med att lyfta lådor...
/Jonas
Dartman skrev:Naqref skrev:schmutziger skrev:Topp!
Ni ska inte våga er på en Stångebroare då?
Vi skulle kunna dejta där. Hamburgare och tunnbrödsrullar av världsklass. Hemlagat på haket.
/Jonas
Dartman skrev:Jag och damen har just torrmonterat de nya - hittills bara grundade - baslådorna på väggen. Jag hoppas få ihop det till ni kommer. 50 % upp på tillgänglig baskapacitet. Det kan vara möjligt att ni får börja med att lyfta lådor...
/Jonas
/Jonas
fjonkalicious skrev:kan bara tillägga att jag fråga rudebwai innan jag åkte över till Helsingör om det var något speciellt i ölutbudet han ville ha. Men nä. Så nu har jag stått och glott på alla de 7 synderna samt Wookie med mera från Amager och inte köpt ett dyft. Så det så.
Men jag köpte lite annat. Very Happy
dartman skrev:Jag har några Oppigårds Thurbo Double IPA här. Kanske är första gången för någon?
För övrigt behöver någon av er ta med liggunderlag/sovsäck. Jag har tre gästsängar, en av dem är bred så om ni är goda vänner klarar det sig ändå...
Smile
Fjonkalicious skrev:Det är önskvärt från min sida. Schmutziger säger att man ändå inte får något gjort på söndagar.
schmutziger skrev:Fjonkalicious skrev:Det är önskvärt från min sida. Schmutziger säger att man ändå inte får något gjort på söndagar.
Njae, snarare att det är lite mer Malmö över det, manana manana liksom. Inga som stressar runt o håller på utan många är lugna o fina kommer iaf ihåg ett specifikt fall när vi satt i köket hos mig en söndag och fick gjort en hel del gjort som det iofs sen inte blev något av tyvärr, men ändån.
Så länge fjonken känner sig bekväm med att köra så är det helt ok för mig med avfärd kring 14!
Dartman skrev:Lkpg-Lund ca 225 minuter längs E4 med en åtminstone hyfsat hastighetsbegränsningsrespekterande (dagens längsta ord?) pilot ger avfärd efter 14:00. Du torde kunna simma väl så lugnt!
/Jonas - vem är väl jag att svara?
Dartman skrev::oops:
Jo.
Jag passerade dock samma ställe (och er) idag utan utlägg.
Jag kommer att dra ihop en hifichilli i morgon (för servering lördag kväll). Ta med lämplig dryck till den.
/Jonas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster