Paradise power 2m kommer fungera ypperligt till min receiver och mitt slutsteg

Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Det beror ju på hur stort lagret var... Hade han bara 20cm kvar så var det inte nödvändigtvis så dyrt...
hifikg skrev:Nattlorden skrev:Det beror ju på hur stort lagret var... Hade han bara 20cm kvar så var det inte nödvändigtvis så dyrt...
F1-11 är en kontakt, men hur många som fanns vet jag förstås inte. Kostar väl närmare 400 spänn per styck.
Nattlorden skrev:hifikg skrev:Nattlorden skrev:Det beror ju på hur stort lagret var... Hade han bara 20cm kvar så var det inte nödvändigtvis så dyrt...
F1-11 är en kontakt, men hur många som fanns vet jag förstås inte. Kostar väl närmare 400 spänn per styck.
Ok. Men principen i uttalandet hoppas jag gick fram ändå. Jag är INTE besviken över att inte kunna Svalander-katalogen utantill.
hifikg skrev:Då flashade jag bilden på din kabel och försökte se seriös ut när jag förkunnade att sådana kablar var minimum om man ville uppnå välljud i hemmiljö
Han e nog lika osäker på mig som jag på dig.
Först och främst vill jag betona att vi är tacksamma för alla som vill bidra till Röda Korset och alla goda initiativ.
Vi kan idag inte ingå några nya företagssamarbeten, men ni är varmt välkomna att höra av er igen efter nyår.
Sen vill jag att ni ska veta, ni kan inte döpa en kabel till red cross, namnet är varumärkesskyddat med strikta restriktioner.
Användare som besöker denna kategori: guwt och 20 gäster