Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Välkommen! Starta gärna en medlemspresentation.
Wecco skrev:Hej!
Är ny på detta forum... bor i göteborg och skulle gärna vilja vara med på hifi fika!
Trevligt att träffa folk som har samma intresse för att lyssna på musik.
/Anders
lennartj skrev:Tack för mycket god fika och lyssning på mycket vackra och välljudande högtalare. Du har verkligen gjort ett kap!
Wecco skrev:Tackar!
Wecco skrev:Japp bor på Hisingen!
genstruktur skrev:lennartj skrev:Tack för mycket god fika och lyssning på mycket vackra och välljudande högtalare. Du har verkligen gjort ett kap!
Nu har jag fått ordning på basen också med min Antimode, så du är välkommen på en återträff. Mycket trevligt sist Lennart!
lennartj skrev:genstruktur skrev:lennartj skrev:Tack för mycket god fika och lyssning på mycket vackra och välljudande högtalare. Du har verkligen gjort ett kap!
Nu har jag fått ordning på basen också med min Antimode, så du är välkommen på en återträff. Mycket trevligt sist Lennart!
Jatack, gärna.
Jag har ännu inte haft tillfälle att höra vad en antimode kan göra.
Desutom kan jag meddela att jag efter många turer fått min Mytek-DAC att spela alla högupplösta filformat, alltså även DSD64 och DSD128 utöver PCM 24/192 och lägre. Det är hörvärt. Jag kan ta med laptop och DAC om du är nyfiken, eller kom till mig först, så vi ligger i fas.
Kommande vecka är jag fullbokad.
genstruktur skrev:Då har lennartj och hans kompis Leif varit på hifi-fika hos mig idag. Väldigt trevligt får jag säga! Dessa herrar lyckades också med några små enkla medel, att få min anläggning att låta lite bättre. Helt gratis var det också!
celef skrev:Berätta gärna hur mycket ni flyttade på högtalarna, handlade det om meter? Eller dm? Eller cm? Eller mm? Eller kanske bara justera invikning?
genstruktur skrev:Då har lennartj och hans kompis Leif varit på hifi-fika hos mig idag. Väldigt trevligt får jag säga! Dessa herrar lyckades också med några små enkla medel, att få min anläggning att låta lite bättre. Helt gratis var det också!
Wecco skrev:genstruktur skrev:Då har lennartj och hans kompis Leif varit på hifi-fika hos mig idag. Väldigt trevligt får jag säga! Dessa herrar lyckades också med några små enkla medel, att få min anläggning att låta lite bättre. Helt gratis var det också!
Skoj... Hade varit trevligt att varit med, har varit lite mycket nu.... Kommer gärna förbi någon helg.vilken musik lyssnade ni på??
micromodular skrev:Ah! Kroumata! Jag byggde bitvis min ljudanläggning runt deras sound.
Så de som vill avnjuta en kopp kaffe hos mig får denna i en nappflaska så inte den spills över axeln när pukorna slår
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster