Jag lyssnar inte på hiphop, trodde jag. Macklemore the heist

Rekommendationer på bra skivor. Allt från mono till mulitikanal.

Moderator: Redaktörer

bootstrap

Jag lyssnar inte på hiphop, trodde jag. Macklemore the heist

Inläggav bootstrap » 2013-09-10 10:45

Ännu en sen upptäckt från mig. Denna gång inte en okänd skiva, tvärtom den slog väl igenom rätt bra.

Det är alltså Macklemore och Ryan Lewis skiva The Heist.

http://open.spotify.com/album/6XO9dbsH9zhuQgFGH0hUrb

Det finns en låt som spelas på ett lokalt hak som jag ofta besöker via jobbet men den låten, om än klubbvänlig, är med vänliga ord helt ok men det finns andra låtar som är riktigt bra och texterna är också njutbara.

Har du som jag också missat denna skiva så borde du lyssna igenom den. Om inte annat för allmänbildningen ;)

The Heist is the debut studio album by American rapper Macklemore and producer Ryan Lewis. Independently produced, recorded and released by the duo, The Heist reached number 1 on iTunes within hours of being released on October 9, 2012 with no mainstream promotion or support.[1] The album was recorded in Seattle between 2009 and 2012 and was released on Macklemore LLC. A series of singles were released before the album release from 2010 onwards, with the fifth and final single "Thrift Shop" being the most commercially successful – peaking on the Billboard Hot 100 at number 1 and charted within the top 40 overseas, peaking at number 1 in New Zealand and Australia. The album's third single "Can't Hold Us" was also largely commercially successful – peaking at number 1 in the United States, Australia, and Sweden.
The album sold 78,000 copies in its first week, and debuted at number 2 on the US Billboard 200 chart. However it debuted at number 1 on the Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums and Top Rap Albums, while entering the Canadian Albums Chart at number 4.[2] As of September 2013, the album has sold over 1,042,000 copies in the United States and has received generally positive reviews from critics.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Heist_(album)

Användarvisningsbild
andyman_se

Inläggav andyman_se » 2013-11-18 20:42

Har ju hört hitsen och tänkte det kanske var allt... Där hade jag fel, finns en del riktigt bra spår!

Och jag lyssnar ju inte heller på hip hop :)

Återgå till Skivrekommendationer