Moderator: Redaktörer
twotackter skrev:Ajdå! Enda sättet att rädda den biten är väl att ändra vinkeln på benet, så det blir smalare nedtill?
Men vad använder du för blad? Ser ut som det flisar rätt mycket?
Fjonkalicious skrev:Ett tips är att köra med sticksågen upp-och-ner. Då ser du precis var bladet kör.
Bjorn_ skrev:twotackter skrev:Ajdå! Enda sättet att rädda den biten är väl att ändra vinkeln på benet, så det blir smalare nedtill?
Den biten är oräddbar, ena halvan ligger på golvet avsågad i vrede
Det flisade på slutet när jag försökte pressa tillbaka bladet men det var bara att ge upp... Sista snittet rakt över var på full fräs så det flisa nog lite
twotackter skrev:Bjorn_ skrev:twotackter skrev:Ajdå! Enda sättet att rädda den biten är väl att ändra vinkeln på benet, så det blir smalare nedtill?
Den biten är oräddbar, ena halvan ligger på golvet avsågad i vrede
Det flisade på slutet när jag försökte pressa tillbaka bladet men det var bara att ge upp... Sista snittet rakt över var på full fräs så det flisa nog lite
Nu ser jag den på golvet![]()
Men när du säger att du försöker pressa bladet, så undrar jag. När bladet börjar barka åt höger så pressar du hela maskinen åt vänster? Isf så har du problemet där. Trycker man sågen för hårt åt något håll så böjs bladet åt motsatt håll, och det barkar åt h-e.
Bjorn_ skrev:Hittade två rader till i manualen.
For connection of balanced and unbalanced plugs, ring and sleeve has to be bridged at the stereo plug.
Mhmmm...
(Jag skruvade ihop stärkaren igen, men dåligt med ljud.) har ju bara RCA ut från min stereo, men jag har två i alla fall...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 231 gäster