Kalejdokom skrev:Almen skrev:Och det kan faktiskt ibland vara helt korrekt med "desto [...] ju".
Exempel på det?![]()
Det är ju desto större risk för hörselskador ju längre tid exponeringen sker.
(Med ett bonus-ju, ju.
Moderator: Redaktörer
Kalejdokom skrev:Almen skrev:Och det kan faktiskt ibland vara helt korrekt med "desto [...] ju".
Exempel på det?![]()
Kalejdokom skrev:Beklagar 2-ch om vi kapat din tråd...
opethic skrev:Hmm...
Vid angrepp på den Hifi-bubbla, som många verkar leva i, så skickas språkpolisen fram, märkligt men intressant.

2-ch skrev:Tycker i alla fall att det ser fjolligt ut
MichaelG skrev:2-ch skrev:Tycker i alla fall att det ser fjolligt ut
Veckans understatement!Men jag har kompisar som på allvar tycker det ser fräckt ut med massa attrapper på scen. Jag tycker det är ungefär lika sexigt som de inopererade ankläppar som man kan se hos en del blondiner nu för tiden.
![]()
Hälsn. Michael
Max_Headroom skrev:Det var väl någon som körde det på en Hifi-mässa, en fin CD eller vad det var med en mp3-spelare i.
andyman_se skrev:Alla genrer har ju sina attribut, tråkig inställning att se ner på andra på det sättet. Går man på rockkoncert hör det ju till upplevelsen att det visuella är på ett visst sätt. Jag tror säkert ni har en förväntan om att det ska se ut på ett visst sätt när ni går på koncerter?
MichaelG skrev:Dvs - du får tycka att en stapel målade tomkartonger är hur häftigt som helst, men du får leva med att jag tycker det är fjolligt.
Zeeall skrev:Det är en show, det ska vara extravagant, det ska se ut som om dom kan spela tills öronen blöder!
VintageHiFi skrev:Max_Headroom skrev:Det var väl någon som körde det på en Hifi-mässa, en fin CD eller vad det var med en mp3-spelare i.
Det var väl David Wilson Wilson Audio som körde med MP3 spelare
Almen skrev:Kalejdokom skrev:Almen skrev:Och det kan faktiskt ibland vara helt korrekt med "desto [...] ju".
Exempel på det?![]()
Det är ju desto större risk för hörselskador ju längre tid exponeringen sker.
(Med ett bonus-ju, ju.)

Svante skrev:Jag fick just veta att detta är fusk. Hon har inte alls så där rosa kinder och röda läppar i verkligheten, det är bara påmålad färg (!).
MichaelG skrev:Svante skrev:Jag fick just veta att detta är fusk. Hon har inte alls så där rosa kinder och röda läppar i verkligheten, det är bara påmålad färg (!).
Och jag skulle garanterat se lika fjollig ut som en stapel Marshallattrapper om jag målade mig så!
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Google [Bot] och 20 gäster