Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Men jag tror det är en viktig kunskap att inse att man inte kan lära någon
något mot personens vilja, ej heller att sådant som står i för stor kontrast till eventuella ivägenvarande fördomar kommer att kunna tas emot. Men jag försöker ibland ändå.
Vh, iö
sprudel skrev:IngOehman skrev:Men jag tror det är en viktig kunskap att inse att man inte kan lära någon
något mot personens vilja, ej heller att sådant som står i för stor kontrast till eventuella ivägenvarande fördomar kommer att kunna tas emot. Men jag försöker ibland ändå.
Vh, iö
Skulle du kunna utveckla ivägenvarande fördomar? Har du något exempel på sådana tingestar?
Komorok skrev:Jag hoppa jag har lärt någon att inte ropa "omöljgit" i onödan. Har fortfarande svårt att stava till ojmöl... omölji... ogmjö... ähh..
paa skrev:Har nog inte lyckats lära någon att använda sökfunktionen!
MichaelG skrev:Oj - jag vet ju vad jag försökt bidra med, men jag har faktiskt ingen aning om huruvida någon lärt sig något av det jag bidragit med. Jo kanske, förresten. Jag har vid några tillfällen svarat vad som gäller vid garanti- och reklammationsärenden. Och åtmistone vid något tillfälle bidrog jag till en högre kunskapsnivå hos någon.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster