Moderator: Redaktörer
ryst skrev:kanske bra platta, tyvärr går den inte att spela i min spelar p.g.a kopieringskyddet![]()
Sen det sura att EMI Sverige inte kunde byta ut den mot en CD.
För min del är det - faktiskt - Rod Stewarts sensationella juniuppvisning iKribban skrev:Har inte den redan varitBara drygt två veckor kvar till årets arenakonsert, alla kategorier!
ryst skrev:Visst kan jag rippa skiten, men principen stör mig för mycket för att göra det.
Det som är ännu surare är att det inte var information på sidan där jag köpte skivan att den var "copy protected".
I vanliga fall har EMI Sverige varit snälla att byta ut skivan till en CD men med fallet Coldplay så gick det inte
Bill50x skrev:ryst skrev:kanske bra platta, tyvärr går den inte att spela i min spelar p.g.a kopieringskyddet![]()
Sen det sura att EMI Sverige inte kunde byta ut den mot en CD.
Rippa om skivan i en dator och bränn en ny kopia utan kopieringsskydd. Det är lätt gjort med Nero tex.
/ B
CJNE skrev:OT:
Nån som lyckats rippa den skivan (X&Y) utan en massa hack och
knäpp pga kopieringsskyddet?
Har testat med EAC och dbPowerAmp utan att lyckats![]()
Bill50x skrev:Själv har jag laddat hem skivan på nätet, så uppenbarligen har något lyckats med rippningen. Är dock inte lika övertygad som Hotspur att detta är årets skiva så jag väntar med inköp
Manzarek skrev:http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_10934506.asp
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster