Moderator: Redaktörer
Patrick82 skrev:Jag skapade en insamling till Filippinerna: https://www.betternow.org/se/coconut-audio-fundraiser
Jag har över 20 personer i kön som väntar på kabel, de som donerar får förtur i kön.
Nästa vecka kommer några kablar bli färdiga.
Nefilim skrev:Patrick82 skrev:Jag skapade en insamling till Filippinerna: https://www.betternow.org/se/coconut-audio-fundraiser
Jag har över 20 personer i kön som väntar på kabel, de som donerar får förtur i kön.
Nästa vecka kommer några kablar bli färdiga.
Självklart ska jag donera. Vilken fin människa du är Patrick.
Är det ok om jag delar på Facebook? För att få fler donatorer.
zartok skrev:Jag måste bara skriva det här. Jag kommer lägga upp bilder när jag hinner ta några, men jag fick köpa ett par kablar till min flerkanalare och försteg till tillverkningskostnad av den gode patrick. Sedan tidigare hade jag fått en 5 meter stor orm som finns på bild här.
Idag hann jag hämta ut det förvånansvärt tunga paketet, och i det ligger inte bara mina kablar som ajag beställt, utan en artemis också. Artemisen är, med bred marginal, den snyggaste hifikomponenten jag har sett i mitt liv, oavsett produkt. Den slår allt. Arcams rdac är en personlig designfavorit, men tom den får smällen.
Jag misstänker att jag helt plötsligt har norrlands snyggaste strömkablar!
Femmeterskabeln kommer läggas in på t-ampen som driver mitt rudolphia-system, min nya artemis kommer användas för att köra flerkanalaren (emotiva) och slutligen kommer en av mina kablar som jag beställde att köra mitt försteg/receiver. Sen när jag är klar med alla tio basar så har jag nog plats för att åter igen köpa en snygg dc-spelare, där den sista tvåmeterskabeln kommer sitta.
Mitt enda problem är hur jag ska koppla så att man ser dessa kablar, men jag kommer nog på en bra lösning. Strömdosorna får om inte annat ligga framför mediamöbeln, så snygga är kablarna
Nattlorden skrev:Patrick - får man fråga var du köper "ormskinnet" ifrån? Jag har en bunt kablar i mitt biobygge som skulle behöva gömmas lite, och en strumpa i den grovleken hade fungerat utmärkt, tror jag.
zartok skrev:Mitt enda problem är hur jag ska koppla så att man ser dessa kablar, men jag kommer nog på en bra lösning. Strömdosorna får om inte annat ligga framför mediamöbeln, så snygga är kablarna
celef skrev:jag vet inte om patrick har kabellyftare på programmet än
zartok skrev:jag är vansinnigt tacksam över dina kablar. jag vill absolut inte att du skickar mig något mer, jag har ett optimalt antal kablar för mina behov. jag vill bara skänka en slant till röda korset via dig. det är det enda önskemålet som du efterfrågat och jag tycker att jag om någon ska kunna skänka en slant.
Användare som besöker denna kategori: guwt och 18 gäster