Moderator: Redaktörer
Callisto skrev:Någon mer här som ska på demon den 6:e dec hos Ingvar?
AnteEB skrev:Bör man ringa Ingvar för att boka tid för demo?
Jag har skickat ett par mail med några månaders mellanrum men har inte fått svar.
Vill helst inte ringa och störa men om det är enda sättet så får jag väl göra det.
AnteEB skrev:Bör man ringa Ingvar för att boka tid för demo?
Jag har skickat ett par mail med några månaders mellanrum men har inte fått svar.
Vill helst inte ringa och störa men om det är enda sättet så får jag väl göra det.
Callisto skrev:AnteEB skrev:Bör man ringa Ingvar för att boka tid för demo?
1:a inlägget![]()
suspicious minds…….
AnteEB skrev:Callisto skrev:AnteEB skrev:Bör man ringa Ingvar för att boka tid för demo?
1:a inlägget![]()
suspicious minds…….
Hehe, har varit medlem ett tag och läst mycket på forumet om både Ino-högtalare och annat. Men det har inte blivit nåt inlägg förrän nu.
Komorok skrev:Hade ni en kul och givande kväll?
Callisto skrev:Komorok skrev:Hade ni en kul och givande kväll?
Det var mycket trevligt och intressant. Tyvärr blåste tiden iväg alldeles för snabbt. Ingvars föredrag kan man lyssna till länge utan att man märker av tiden. Var lärorikt på flera punkter. Jag rundade av vid 01.30 eftersom jag hade ca 25 mil hem i snöoväder.
Blev grymt imponerad av pim. Att den lilla högtalaren presterade som den gjorde var impressive
Callisto skrev:Saknade att jag inte kunde lyssna på bs60 inkopplat. MEN så stora de är i verkligheten![]()
![]()
Komorok; Jag är klart intresserad av att komma hem och provlyssna hos dig någon gång när det passar dig och jag har vägarna förbi.
DVD-ai skrev:Callisto skrev:Saknade att jag inte kunde lyssna på bs60 inkopplat. MEN så stora de är i verkligheten![]()
![]()
Komorok; Jag är klart intresserad av att komma hem och provlyssna hos dig någon gång när det passar dig och jag har vägarna förbi.
Hade han bs60 i källaren nu ?
Han har haft profundusY tidigare och har haft 4st profudnusX senaste version pågång länge nu utan att få ihop dom och ner i källaren.
Är dom på plats i källaren nu alltså menar du ?![]()
4st lådor med 2st portar i varje, baselementet dolt bakom en tygfront och i ett riktigt snyggt faner ?
Callisto skrev:Det var mycket trevligt och intressant. Tyvärr blåste tiden iväg alldeles för snabbt. Ingvars föredrag kan man lyssna till länge utan att man märker av tiden. Var lärorikt på flera punkter. Jag rundade av vid 01.30 eftersom jag hade ca 25 mil hem i snöoväder.
Blev grymt imponerad av pim. Att den lilla högtalaren presterade som den gjorde var impressive
Callisto skrev:Saknade att jag inte kunde lyssna på bs60 inkopplat. MEN så stora de är i verkligheten![]()
IngOehman skrev:Callisto skrev:Det var mycket trevligt och intressant. Tyvärr blåste tiden iväg alldeles för snabbt. Ingvars föredrag kan man lyssna till länge utan att man märker av tiden. Var lärorikt på flera punkter. Jag rundade av vid 01.30 eftersom jag hade ca 25 mil hem i snöoväder.
Njae, alltså, piM heter de ju!Uttalas pi em.
Bashögtalarna som fanns att titta på var profundusX, fyra stycken närmare
bestämt, de är 52 cm djupa (50 höga och 42 cm breda), och de GÅR att
använda som bs60. Men den normala bs60 har helt andra proportioner. De
ser i de flestas ögon mycket mindre och betydligt nättare ut.
Detta pratade vi ju om igår kväll. Tror till och med att det var du som tog
upp det då. Men, men, det pratades om rätt så mycket förvisso.
Sen kan man förvirra sig när man jämför också. Det var ju mest jag som stod
därframme och pratade vid basarna, och jag är ju rätt så liten. Det kan få
dem att se större ut än de är.
Titta t ex på den här bilden:
Visst ser högtalarna rätt så stora ut (han är ungefär lika lång som jag)?
Men dessa högtalare är faktiskt ungefär lika stora:
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster