Och Patrik... Lyssna inte på gnällisarna, dom är bara avundsjuka!

Moderator: Redaktörer
zartok skrev:Kabellyftare var ingen dum ide alls. Jag har inte ens tänkt tanken, men jäklar vad läckert med ett par kabelhållare som lyfter upp anacondorna framför systemet. Fasen vad jag vill ha mer tid över, vill ju bli klar med mina subbar så att jag kan dra in sladdarna nu omedelbums!
Håller med andyman fullt ut. När du (patrick) gör sån här välgörenhet så blir folk avundsjuka för att dom inte skulle kunna motivera sig att göra samma sak. Jag skulle själv inte kunna motivera mig till det ska jag erkänna
zartok skrev:Nattlorden menar nog att det såg ut som att lerbitarna (eller vad det nu är) sitter ihop i varandra.
Den kabeln heter Paradise Power 2m Natural Edition och passar bäst till CD spelaren.bensnake skrev:Vilken apparat ska jag fjättra den vid, tycker du? Audionstärkaren, Naimspelaren eller PowerPlanten? Och vad heter modellen, förresten?
Patrick82 skrev:
Jag har ökat min öronupplösning efter jag började med vegansk pulverdiet, mycket gräs och annat. Jag känner att kroppen är lugnare än förut. När jag åt fast föda vibrerade kroppen mer och jag kunde inte höra alla mikrodetaljerna, men nu hör jag allt. Nu har jag också mer tid till att bygga kablar för att jag inte behöver tillaga mat. Bara sätta pulvret i en shaker och dricka.
Jag har massor med tomma lådor efter att ha beställt hem så mycket pulver. Då är det bäst att använda de lådorna till något, som att skicka kablar till folk. När jag ändå går till posten för att hämta pulver, kan jag skicka några kablar samtidigt. Jag ska fortsätta bygga kablar tills varje hushåll i Sverige har en kabel. Det kommer bli mitt livs mål. Jag har beräknat att det kommer ta 1000 år om inte populationen ökar. För att detta ska bli möjligt måste jag byta ut mina kroppsdelar till något som håller längre. Jag kommer se ut som en robot i framtiden. Jag ska visa en "före och efter" bild, här är före bilden.
hifikg skrev:Patrick82 skrev:slockna skrev:jag blir lite ledsen för att alla apparater i min anläggning har fast monterade kablar.
Igår började jag experimentera med en kabel som passar dig. Man kopplar den i fördelardosan tillsammans med anläggningen, den har bara en manlig kontakt, och kabeln pekar en meter upp i luften (väldigt styv). Trycket gör så att den rengör allt som är inkopplat i fördelardosan.
Skicka PM, om ett par månader är den färdig.
Att ingen kabelkonstruktör kommit på det tidigare!? Den styva saken vill jag se, så glöm inte dokumentationen
IngOehman skrev:Jag håller tummarna för att redan dieten räcker för att du skall leva tills
du är 1000!
25 kablar om dagen är hur som helst en imponerande bedrift. Att hålla
sådant tempo i 1000 år är helt fantastiskt.
Vh, iö
Morello skrev:Vad är ditt levebröd?
bensnake skrev:zartok skrev:Nattlorden menar nog att det såg ut som att lerbitarna (eller vad det nu är) sitter ihop i varandra.
Jag förstod vad han menade. Försökte bara vara lite rolig... Givetvis är det en synvilla, vilket även nattlorden naturligtvis inser.
Användare som besöker denna kategori: guwt och 19 gäster