Malmömässan

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
matså
Inaktiverad

Inläggav matså » 2005-10-26 13:10

Vee-Eight skrev:Måste erkänna att jag glömde kameran på köksbordet... :? Men mässans snabbaste ben måste iaf tillhöra Mayro, passerade tydligen bakom mig och jag såg bara en skymt av denne man innan han försvann i vimlet. Hittade heller inte Mats i Audio-Pro-rummet. :cry:

Men annars var mässan mkt trevlig! :D

Vee-Eight. Jag missade tyvärr mässan för killen som skulle ordna fribiljett blev sjuk och vi hade för lite pengar hemma, men samtidigt var jag dum för pappa och en till var hemma och installerade in vår nya diskmaskin. Mamma frågade varför jag inte lånade en 100 lapp av pappa, för hon vet ju om att jag är så intresserad av hifi (lyssna inte mäta och det andra konstiga).

Det var meningen jag skulle tagit foto också, synd att vi inte träffades för ett snack Vee Eight
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-10-26 13:34

Vee-Eight skrev:Måste erkänna att jag glömde kameran på köksbordet... :? Men mässans snabbaste ben måste iaf tillhöra Mayro, passerade tydligen bakom mig och jag såg bara en skymt av denne man innan han försvann i vimlet. Hittade heller inte Mats i Audio-Pro-rummet. :cry:

Men annars var mässan mkt trevlig! :D

Va 8O
tyckte man sprang på alla o envar överallt där ju.. :)
Vad synd vi inte hann säga hej o hälsa lite..
Med ditt nick hade det ju varit en heder att skaka tass med dig....

OlA-68
Mr. Muzic

Inläggav OlA-68 » 2005-10-26 14:21

jag har ett förslag :...
vi kan väl ta och samlas vid nästa mässa och gå ut och käka en bit och umgås så tar vi möjligheten att bestämma tid plats osv här via nätet
låter inte det bra????????????

Användarvisningsbild
Rydberg
Rörlig

Inläggav Rydberg » 2005-10-26 14:24

OlA-68 skrev:jag har ett förslag :...
vi kan väl ta och samlas vid nästa mässa och gå ut och käka en bit och umgås så tar vi möjligheten att bestämma tid plats osv här via nätet
låter inte det bra????????????
Det gjordes :wink:
Class only looks like arrogance from below.

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2005-10-26 19:53

Föregående

Återgå till Generellt om hifi