Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Jag e på, kör individuellt, annars blir det knappast någon överraskningOm nu inte Patrick själv skriver att hans liv skulle bli mycket bättre av t ex en ny diskmaskin eller nåt, då kan vi skramla.
Tomten kan göra en önskelista... men önska inte kabelmaterial som du ska ge bort på en gång, önska något för din, eller din flickväns, del nu!
genstruktur skrev:En gruppbild där ni alla iklädda tomteluvor och bar överkropp hålla era ormar som brandslangar?
hifikg skrev:genstruktur skrev:En gruppbild där ni alla iklädda tomteluvor och bar överkropp hålla era ormar som brandslangar?
Tror det blir rätt svårt att få ihop med tanke på hur vitt spridda vi är över landet. Och... vem vill se en genomsnittlig faktisktmedlems bara överkropp!? Inte jag.
genstruktur skrev:hifikg skrev:genstruktur skrev:En gruppbild där ni alla iklädda tomteluvor och bar överkropp hålla era ormar som brandslangar?
Tror det blir rätt svårt att få ihop med tanke på hur vitt spridda vi är över landet. Och... vem vill se en genomsnittlig faktisktmedlems bara överkropp!? Inte jag.
Nu skall du inte vara så negativ. Kanske kan fototsessionen göras till en kalander till alla hifi-damer?
patjoh skrev:Men nu tamejfan har du blivit folkkär![]()
Nattlorden skrev:patjoh skrev:Men nu tamejfan har du blivit folkkär![]()
Mycket lättare att glädjas å hans vägnar över vad han gör nu än är han svälte sig för att köpa dyrkabel att slakta och visade bilder på tomt kylskåp och nerramlade byxor.... Då var man mest orolig över att han skulle ta livet av sig på kuppen...
celef skrev:det är en så hög mysfaktor på patrick82 och denna tråd att den bör bli sticky, det tycker iallafall jag
jag tycker även det skulle vara mycket intressant om patrick82 ville börja utveckla lite akustiktweaks
petersteindl skrev:Är det järnrör i taket?
hifikg skrev:Tar en sådan här installation kraften ur White Night? Tyckte inte att jag upplevde samma påtagliga skillnad den här gången...
zartok skrev:Njae, det är ju en skyddsmekanism, men det finns både dom som har den, har en överdriven sidan (fobi) samt dom som inte har kvar den. Personligen tycker jag att ormar är jättevackra och skulle aldrig bli skrämd av en.
Jag är å andra sida fobisk mot både insekter och vithajar
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], guwt och 17 gäster