Svante är långt ifrån en "ofärgad" kille.. Så ska ni ha exakt en till färgkarta från Ino eller LTS eller båda delarna så väljer man svante..
NN har påvisat en kraftfull fin stil i att försöka hjälpa till vid problem osv..
NN har lugn och stabilitet att faktiskt säga ifrån åt alla håll. Samt i fall man själv varit inne i medlat till så kontakt har blivit möjlig...
Kan knappt en tänka mig att det finns en till med NN´s opartiska fintunade sätt här...
Så väljer man inte NN eller liknande utan en till starkt Ino/Lts synsättfärgad så är det svårt att se hur fasiken forumet skall kunna bredda sig..
Och det är faktiskt en stark signal en moderator återger att även man ifrån moderatorhåll finns noterat att forumet MÅSTE breddas för att inte dö ut i ekk o ino enbart.
Jag menar faktiskt enbart vänligt här. försök förstå detta. Jag har förbaskat skoj här ofta. Så se inte mig som enbart otrevlig här..
Men även ni ifrån ino/lts hållet har ett behov av att "se" breddande av forumet. Annars sluter det med ett diskutionsforum för skitsnack om andra forum enbar. eller andras trådar osv på andra forum.
redan idag är detta aldeles för vanligt..
Jag har kommit in utifrån.. Jag har idag kontakt med Iö.. Johan Lindroos. Nagref..
Har en vän i Olof... via eojued på hf.nu. Och träffade patrik på mässan.. marklih från gbg o jag har messat lite med trevliga mess.. Inlägg osv..
Så kontakter finns med ino /lts av bra karaktär...
Så tro INTE jag menar elakt. Men forumet kommer dö inavelsdöden om inget sker här. Så öppna ögonen lite grabbar. minns att ÄVEN moderator utalar detta och INTE enbart jag. tror faktiskt det finns flera som lite delar dessa tankar även bland er som ofta bråkar runt tillsammans med mig..
Men på denna tråden lägger jag helt nu bort allt sådant. Så.. se till att valet av moderator skapar ´bredd INGEN är helt opartisk. inte ens NN. Men har står i alla fall en bit utanför allt tjafs.
Detta är inte många som gör i övrigt här.