Morello skrev:Här fortsätter coconuts reklamtråd.
Den firman måste ju också få reklam jämte andra firmor på forumet, även om det bara är en tråd i detta fallet.
Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Här fortsätter coconuts reklamtråd.
hifikg skrev:Morello skrev:Här fortsätter coconuts reklamtråd.
Ah, har inte sett att den var kvar, trodde den var bortrensad.
IngOehman skrev:Om du skickar mig ett pm med ditt kontonummer så sätter jag in en
femhundring på det, om du lovar att använda pengarna till mat och
annat som du behöver för att överleva.
Jag har själv varit helt bankrutt för några år sedan och vet hur det
känns.
Vh, iö
IngOehman skrev:Om du skickar mig ett pm med ditt kontonummer så sätter jag in en
känns.
Vh, iö
rotel2 skrev:Den roligaste tråden på länge... Detta är humor, alternativt ett konstprojekt.
rhenrics skrev:IngOehman skrev:Om du skickar mig ett pm med ditt kontonummer så sätter jag in en
känns.
Vh, iö
Han har fru och barn också...
Morello skrev:Men patrick bör inte skämmas för att sprida hundratals inlägg med rent junk och dessutom gör han det i egenskap av näringsidkare och representant för coconut audio? (retorisk fråga)
Morello skrev:Apropå obheagligt - låt mig posta denna PM-konversation med Patrik:
Jag skrev manus på engelska, du kan översätta till svenska om du vill. Ge mig länken till Youtube videon när du är färdig. Sedan ska jag skicka dig en strömkabel.
===========================
Morello manus:
I have a confession to make, I have been a bad boy.
I'm sorry for swearing. I'm sorry for trolling giveaway threads by Hi-Fi Santa. I'm sorry for reporting Hi-Fi Santa to admin and tried to get him banned for giving away "Snake oil". I'm sorry for wanting to take Hi-Fi Santa to court for giving away "Snake oil". I'm sorry for trying to stop others from getting eargasms.
*Morello starts crying*
Pleeeasee! I want a free Coconut-Audio power cable so I can enjoy music to the fullest. Without it I feel angry and evil. If you send me the cable I promise I will be a good boy.
Morello skrev:
Patrick82 skrev:
Hej,
Jag tar bort dig efter du gjort en Youtube video där du säger förlåt. Jag ska skriva ett manus på vad du ska säga i videon, går det bra med engelska eller behöver det vara svenska?
Mvh,
Patrick
Morello skrev:
Hej
Är du bussig att tar bort mig från din hemsida.
Tack på förhand.
MVH/Morello
Du behöver inte skriva något alls, utan bara radera mitt nick etc. från din hemsida.
PerStromgren skrev:rotel2 skrev:Den roligaste tråden på länge... Detta är humor, alternativt ett konstprojekt.
Inget snack, detta är ett konstprojekt i mina ögon! Faktisktskts absolut pampigaste flejmbejt någonsin.
Morello skrev:IngOehman skrev:Om du skickar mig ett pm med ditt kontonummer så sätter jag in en
känns.
Vh, iö
Några år sedan? Man är inte bankrutt om man äger ett antal fordon, en villa och en lya etc. etc. etc. samt en massa andra tillgångar. Bankrutt är man när fogden bjuder ut tillgångarna på exekutiv auktion och man försätts i konkurs och det har väl inte hänt dig - någonsin?
Lite skralt på kontot är en annan femma.
NiklasF skrev::D![]()
![]()
Patrick har ju helt underbart humor och du Morello blir ju som någon 5åring som har fastnat i vinkelvolten, vet du inte vad vinkelvolt är så kika länken här, 2.32 in i klippet ungefär.
http://www.youtube.com/watch?v=GIFJHYUrcfE
KarlXII skrev:rhenrics skrev:IngOehman skrev:Om du skickar mig ett pm med ditt kontonummer så sätter jag in en
känns.
Vh, iö
Han har fru och barn också...
Trodde du hade sagt ditt i den här tråden - flera gånger faktiskt.
Om du tänker fortsätta ditt undersökande och diskuterande av Patrick82:s liv utanför forumvärlden, samt i arroganta ordalag ifrågasätta hans mentala hälsa, så kommer jag personligen se till att du gjort ditt på faktiskt.se.
Detta gäller andra också. Vissa poster borde ni tammefan skämmas över!
/K12
IngOehman skrev:NiklasF skrev::D![]()
![]()
Patrick har ju helt underbart humor och du Morello blir ju som någon 5åring som har fastnat i vinkelvolten, vet du inte vad vinkelvolt är så kika länken här, 2.32 in i klippet ungefär.
http://www.youtube.com/watch?v=GIFJHYUrcfE
Det kanske inte är fullt så roligt att vara uthängd på någon annans
hemsida, där man inte har chans att varken kommentera eller på
annat sätt göra sin stämma hörd hos dem som läser på hemsidan.
Jag håller faktiskt med Morello om att det där är rätt så långt ifrån
okej.
Vh, iö
Patrick82 skrev:Jag har inte kunnat skicka kablar på ett tag för att jag inte har tillräckligt med pengar på kontot.
Kunderna är försenade med avbetalningarna. De skriver att de inte vill gå till jobbet för att de vill stanna hemma och lyssna på kablarna istället. Flera kunder har behövt avsluta sina Internet abonnemang för att de inte har råd längre.
Snart kommer audiofilerna leva på bidrag och lyssna på kablar hela dagarna. Morellos skattepengar ska gå till detta.
Morello skrev:
Jag ber er härmed att stänga ned mitt konto. (Jag har bett sky-eye förut, men han verkar sova)
Användare som besöker denna kategori: Antonic och 21 gäster