Moderator: Redaktörer
HolographicAudio™ skrev:ekkove skrev:Nu har jag kopplat in en annan förförstärkare och det verkar som övriga apparater klarat sig.
Är det möjligt att felsöka
med hjälp av
eller kan man förmoda att det är en eller alla op-ampar och bara byta dem?
Hej ekkove!
Jag vet inte när du köpte försteget men det spelar ingen roll, du är välkommen att skicka steget till oss för en översyn ev. service.
Vi har funnits i över tio år och har aldrig debiterat för en service och tänker inte göra det denna gång heller. Nu har vi förvisso haft väldigt få serviceärenden (kan lätt räknas på en handen), men i alla fall.
ekkove skrev:HolographicAudio™ skrev:ekkove skrev:Nu har jag kopplat in en annan förförstärkare och det verkar som övriga apparater klarat sig.
Är det möjligt att felsöka
med hjälp av
eller kan man förmoda att det är en eller alla op-ampar och bara byta dem?
Hej ekkove!
Jag vet inte när du köpte försteget men det spelar ingen roll, du är välkommen att skicka steget till oss för en översyn ev. service.
Vi har funnits i över tio år och har aldrig debiterat för en service och tänker inte göra det denna gång heller. Nu har vi förvisso haft väldigt få serviceärenden (kan lätt räknas på en handen), men i alla fall.
Det var väldigt generöst.
Hoppas att du läst hela tråden, så du är medveten om att det den gick sönder p.g.a en olycka (klantighet eller slarv).
Ove
ekkove skrev:Låter toppen.
Skickar den så snart jag fixat något att packa den i.
landa skrev:Mycket snyggt hanterat. Nu blev man sugen på att handla därifrån.
Rullake skrev:landa skrev:Mycket snyggt hanterat. Nu blev man sugen på att handla därifrån.
+1
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster