Moderator: Redaktörer
philipbtz skrev:Tengil jag har för mig att jag läst någonstans att du sitter innte på ett system med i28 stämmer det? Hade varit mycket intresserad av provlyssning i så fall..
Tengil skrev:philipbtz skrev:Tengil jag har för mig att jag läst någonstans att du sitter innte på ett system med i28 stämmer det? Hade varit mycket intresserad av provlyssning i så fall..
Det stämmer, 3xi28 och Y4 plus 8a2 i ett rum som Ingvar ritat och dimensionerat, hör av Er så kan vi nog få ihop en lyssningsstund.
Vh Christer
Callisto skrev:Tengil skrev:philipbtz skrev:Tengil jag har för mig att jag läst någonstans att du sitter innte på ett system med i28 stämmer det? Hade varit mycket intresserad av provlyssning i så fall..
Det stämmer, 3xi28 och Y4 plus 8a2 i ett rum som Ingvar ritat och dimensionerat, hör av Er så kan vi nog få ihop en lyssningsstund.
Vh Christer
Kommer gärna på en fika och lyssning
Tengil skrev:Callisto skrev:Tengil skrev:philipbtz skrev:Tengil jag har för mig att jag läst någonstans att du sitter innte på ett system med i28 stämmer det? Hade varit mycket intresserad av provlyssning i så fall..
Vh Christer
Kommer gärna på en fika och lyssning
Ni är välkomna, ge mig förslag på dagar så synkar jag med kalendern.
Vh Christer
Tengil skrev:Vi kör den åttonde februari 15.00, det kommer finnas möjlighet att lyssna på piP och i28 samt hembio med Sony vpl HW 50es och en Seymoure aw duk.
Skriv gärna en rad i tråden om du/ni kommer![]()
Vh Christer
philipbtz skrev:Vad sägs om lördag den 8 Feb?
Almen skrev:philipbtz skrev:Vad sägs om lördag den 8 Feb?
Du menar antingen lördag 6 februari eller måndag 8 februari? Tyvärr kan jag inte någon av dagarna.
philipbtz skrev:Tengil skrev:Vi kör den åttonde februari 15.00, det kommer finnas möjlighet att lyssna på piP och i28 samt hembio med Sony vpl HW 50es och en Seymoure aw duk.
Skriv gärna en rad i tråden om du/ni kommer![]()
Vh Christer
Jag kommer. PM:a gärna med adress och telefonTack för att du tar tiden att dema. Skall bli väldigt kul att lyssna.
Användare som besöker denna kategori: DorreN och 13 gäster