Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:PekkaJohansson skrev:Jag tackar så väldigt för omtanken, men den står redan i hyllan.
Det var så lite, bättre att den kommer någon till glädje än att jag ska ha två tänkte jag.
Men det verkar lösa sig ändåpetersteindl skrev:Den spelade jag igår kvälljag lånade den i fredags av en kompis. Jag har den inte själv. Jag såg Latin Quarter då de var i Stockholm på 80-talets senare hälft. Jag var tom med på deras dinner efter deras livekonsert och satt bredvid gitarristen.
Det var jättetrevligt.
Skoj. Bara den historien är värd skivan. Så nu är min dubblett din
Bara att hämta upp.
PekkaJohansson skrev:Jag har ganska bra sifferminne
PekkaJohansson skrev:
Det har blivit ett gäng plattor med PJ Harvey den senaste tiden. Snart dags att lyssna. Jag hoppas att hon är bra.
Med vänlig hälsning
Pekka
Pekka Skrev:
Senaste skivinköpet:
Monica Zetterlund & Bill Evans - Waltz for Debby, cd 1989
grannilsson skrev:Gjorde ett test igår med Hootenanny Singers "Omkring Tiggar´n från Luossa"
på 3 olika CD utgåvor som jag har
Mvh Göran
Dartman skrev:Pendragon - Not of this world
Arch Enemy - Burning bridges
Arch enemy - Stigmata
Scars on Broadway - Scars on Broadway
Serj Tankian - Harakiri
/Jonas
Dartman skrev:Bok och Media hade 30% på cd och dvd. Kom därför hem med Ayreon - The theory of everything för den facila kostnaden av 118 pix.
/Jonas
PekkaJohansson skrev:Rheingold - självbetitlat debutalbum, cd 1991
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:Webstrarna – Mellan måndag och tisdag, cd 1992
Max_Headroom skrev:PekkaJohansson skrev:Webstrarna – Mellan måndag och tisdag, cd 1992
Grattulerar. En av dom bästa skivor som gjorts.
mrGaskill skrev:penke62 skrev:PekkaJohansson skrev:Rheingold - självbetitlat debutalbum, cd 1991
Med vänlig hälsning
Pekka
Jonas?
Jonas Reingold, han uppskattas!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster