Ja de gör inte så mycket då det inte kommer synas, kommer vara i väggen och rummet intill. Dock blir dom nog svarta om dom hamnar i mitt hem.

Moderator: Redaktörer
Har använt både Faktiskt och servern för egen hemsida.marcusssfl skrev:vart laddar ni upp från?
Harryup skrev:Varför lyfter du inte övre mellanregisterhornet och klämmer in diskanten under på centrallinjen?
Mvh/Harryup
Nattlorden skrev:Lutar det verkligen så mycket i Mellerud?
DVD-ai skrev:Bra val !![]()
skönt, man vill ju att det ska bli så bra som det KAN bli bara genom att undvika direkta felkonstruktioner när man ändå bygger från början !![]()
Kul, ser ut att bli spännande detta, bra "umpf" !
marcusssfl skrev:Nattlorden skrev:Lutar det verkligen så mycket i Mellerud?
nej jag vet, bilderna är rätt innan jag skall ladda upp dom men när jag laddar upp dom så blir dom lite som dom vill... vad använder du och laddar upp med?
Nattlorden skrev:marcusssfl skrev:Nattlorden skrev:Lutar det verkligen så mycket i Mellerud?
nej jag vet, bilderna är rätt innan jag skall ladda upp dom men när jag laddar upp dom så blir dom lite som dom vill... vad använder du och laddar upp med?
Jag använder uppladdningsinterfacet som min internet-provider tillhandahåller, så ingen aning.
Det är inte så att det är din bildvisare som fixar det hemma hos dig, men egentligen ligger de?
RuneStone skrev:mina takabsorbenter är byggda med ram och spänt tyg. Däri ligger det markisoleringsskivor..
Börja dock sparsamt med absorbenter och så får vi mäta lite.. Det är lätt att man snedämpar..
Vanliga absorbenter tar ju mest mellanregister och diskant..
Morgan skrev:Är det en eller två Kraken som kommer spela i botten?
Vad kommer du göra på baksidan av elementen, så att du inte hör en massa störljud via dörren? Tätad dörr? Bygga stora lådor? Eller tror du det är ett försumbart problem för att det hamnar så mycket lägre i intensitet än direktljudet?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 16 gäster