Moderator: Redaktörer
hajen1 skrev:Rydberg skrev:Efter att ha varit och lyssnat på ett par kända burkar i 100000:klassen och sedan på Morellos o Ingvars burkar kan jag konstatera att jag gärna missar de perspektivenRanefjord skrev:Min poäng är det som många (LTS?) missar: fler perspektiv.
Men Rydberg, även om du tycker att Morellos och Ingvars högtalare är bäst så kan du väl även uppskatta andras högtalare och tycka de är bra
Ranefjord wrote:
Fan. Öppna dörren, stig ut och upplev världen också.
dawen wrote:
Ödmjukhet var det ja V8
fbk skrev:Ranefjord wrote:
Ödmjukhet var det ja V8
Var ligger inte ödmjukheten i detta, men det är bättre med
Stäng dörren till den hemska subjektiva världen där allt bara är lurendrejeri och hummbugg, död åt alla handlare och särskilt alla kabeltillverkare som tvingar in mig i alla affärer för att köpa deras hemska kablar osv osv.....
Vee-Eight skrev:Jag inser nu att jag var lite för snabb i mitt inlägg, jag tolkade det för snabbt, och föll dit på det.
fbk skrev:Ranefjord wrote:
Ödmjukhet var det ja V8
Var ligger inte ödmjukheten i detta, men det är bättre med
Stäng dörren till den hemska subjektiva världen där allt bara är lurendrejeri och hummbugg, död åt alla handlare och särskilt alla kabeltillverkare som tvingar in mig i alla affärer för att köpa deras hemska kablar osv osv.....
hajen1 skrev:fbk skrev:
Högtalarprydnad?
fbk skrev:Stäng dörren till den hemska subjektiva världen där allt bara är lurendrejeri och hummbugg, död åt alla handlare och särskilt alla kabeltillverkare som tvingar in mig i alla affärer för att köpa deras hemska kablar osv osv.....
Baltazar skrev:Undrar hur många som åter och återigen brukar besöka en tråkig restaurang med äcklig mat och otrevliga gäster, gäster som faktiskt tycker om både mat och restaurang, och sedan sitta och berätta för dom hur värdelös man tycker restaurangen, maten och gästerna är och att restaurangen på andra sidan gatan är sååå mycket bättre...
Baltazar skrev:...och att restaurangen på andra sidan gatan är sååå mycket bättre...
Återgå till Redaktionen informerar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster