AndreasArvidsson skrev:MichaelG skrev:Har ni förresten tänkt på vad många fina och trevliga killar och tjejer det finns här på Faktiskt?!![]()
Många mysiga kramar från Michael
Killar absolut, men finns det ens en enda tjej?
Iallafall en massa kärringar?
Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:MichaelG skrev:Har ni förresten tänkt på vad många fina och trevliga killar och tjejer det finns här på Faktiskt?!![]()
Många mysiga kramar från Michael
Killar absolut, men finns det ens en enda tjej?
bensnake skrev:ribbon skrev:
Någon mer som tycker det var ett dåligt val?
Jag förstår inte.
single_malt skrev:Jansson skrev:Bra där!
Två kloka människor.
Tack för att ni tar er tid!
Allt gott.
Medhåll!
MichaelG skrev:AndreasArvidsson skrev:Killar absolut, men finns det ens en enda tjej?
Det vet jag inte, men jag tog med tjejer ändå för säkerhets skull. Det finns ju åtminstone ett par, tre signaturer som är kvinnliga. Och en del signaturer som är könsneutrala. För all del kan det ju gömma sig brudar bakom vilken signatur som helst egentligen. Utom min, hoppas jag. För i så fall lider hon av generande ansiktsbehåring. Och det vore ju synd.
Vee-Eight skrev:Gammal tradition faktiskt. "Moderator" har i sig en dålig klang, och tanken var när forumet startades att man skulle slippa moderatorer helt. Avstampet var åsiktskontrollerade forum där man inte fick tycka annat än det som gick i linje med forumägarens intressen. Då skrevs också en massa artiklar i hopp om att den aktiviteten skulle bli självgående med artikelinskick etc. Det funkade inte riktigt så i verkligheten, och allteftersom så blev rollen mer eller mindre moderator.
Moderator i sig är ju en roll som är ämnad att styra en diskussion, främst att alla kommer till tals, så att en saklig argumentation kan drivas framåt. Den beskrivningen rimmar illa med vad vi vill göra med forumet. Redaktör låter bättre än konstapel och barnvakt. En eufemism måhända.

Vee-Eight skrev:Kära Örebroare,
Det är dags för hattlyft då vi välkomnar två nya vicesheriffer till vår lilla håla;
PerStromgren och Phloam!
Kanske blir fler inom halvsnar framtid, det vet man aldrig.
Hopp å lek!
Laila skrev:Käften påré din gamle Brickpackare . . . typ.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster