Moderator: Redaktörer
jag tycker iofs diydelen på hf suger....0 kunskap å en massa spekulationer...
dock har dom en grym bildreportagedel
fbk skrev:jag tycker iofs diydelen på hf suger....0 kunskap å en massa spekulationer...
dock har dom en grym bildreportagedel
De fattar inte vad de håller på med, men bildreportagen på grejerna är kanon![]()
Sedan att dömma ut alla på diy delen på Hififorum är inget annat änTur att Faktiskt har dig Haakan_W
Tråkigt att höra , men jag förstår honom på sätt och vis med tanke på det han fått utstå.
Det bästa vore om Tank tillträder och du struntade i de påhopp du fått utstå, och kvarblir
Martin skrev:Jorma är ormförsäljare![]()
-Jag skulle vilja ha en boafamilj tack.
Det där är nog inte så långt från sanningen som du antagligen menade mats.
dawen skrev:mats: Antag att jag känner en person som är jättenöjd med sin Volvo 244 av 1978 års modell. Gör det Volvo 244 till en bra bil?
dimitri skrev:Jormas kablar, liksom Sword är säkerligen alldeles utmärkta kablar för sitt ändamål.
Jag kan/orkar inte browsa alla inlägg men kan på rak arm inte minnas att ngn har sagt att de skulle vara dåliga.
Diskussioner gällde främst prisvärdheten. Och det är ett subjektivt färgat ämne.
Alexi skrev:mats, jag tycker det är fantastiskt hur du lyckas dra in Jorma i varenda tråd oavsett vad den handlar om.
mats skrev:Jag har en massa konstiga tankar i mitt huvud ibland. Från början så trodde jag att Ingvar ägde forumet och hade man inte Ingejörexamen i något så åkte man ut. Ja trams men min hjärna var så då![]()
. Detta är ju inte sant för jag är ju kvar
Rydberg skrev:mats skrev:Jag har en massa konstiga tankar i mitt huvud ibland. Från början så trodde jag att Ingvar ägde forumet och hade man inte Ingejörexamen i något så åkte man ut. Ja trams men min hjärna var så då![]()
. Detta är ju inte sant för jag är ju kvar
Mats, du ska ju inte överdosera dina piller, du vet väl vad din läkare sagt!
Vee-Eight skrev:Öhman:
Eftersom du är en av forumets mesta ordbajsare (i ordets positiva mening), så har du förärats en passande titel.
Zalve skrev:Vore intressant att höra vilka Haakan_W handplockar...
Eller är det så att bara en viss del av DIY räknas?
Återgå till Redaktionen informerar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster