HolographicAudio™ skrev:Det börjar röra på sig på DAC-fronten. Mer kan jag tyvärr inte berätta i dagsläget.
Kommer den vara i storlek med Ear One?
I sådana fall vet jag vad som kommer stå stackat på mitt skrivbord med inkopplade hörlurar i framtiden

Moderator: Redaktörer
HolographicAudio™ skrev:
Det börjar röra på sig på DAC-fronten. Mer kan jag tyvärr inte berätta i dagsläget.
DorreN skrev:Nattlorden skrev:Storlek?
För min del spelar det ingen roll bara prestanda (och pris) är bra nog...
Ja precis, han undrade om storleken kommer vara i samma design som ear one.
Johan_Lindroos skrev:* Kanske någon av våra nya eminenta redaktörer kan anta sig utmaningen?![]()
PerStromgren skrev:Johan_Lindroos skrev:* Kanske någon av våra nya eminenta redaktörer kan anta sig utmaningen?![]()
Ba-dam!
schmutziger skrev:PerStromgren skrev:Johan_Lindroos skrev:* Kanske någon av våra nya eminenta redaktörer kan anta sig utmaningen?![]()
Ba-dam!
Men är inte du värmlänning?
![]()
PerStromgren skrev:Johan_Lindroos skrev:* Kanske någon av våra nya eminenta redaktörer kan anta sig utmaningen?![]()
Ba-dam!
Johan_Lindroos skrev:Vad då värmländska säger vissa, så kan man väl inte skriva (som det stått alltså)!?
Johan_Lindroos skrev:Skulle en redaktör* kunna rätta till meningsbyggnadsfelet i rubriken hos denna tråd som funnits i fem år nu?
Står:
"Vilka är sugen på Holographic slutsteg?"
Bör stå:
"Vilka är sugna på Holographic slutsteg?"
Nattlorden skrev:Storlek?
HolographicAudio™ skrev:Ja, storleken kommer i så fall vara densamma som EAR ONE, EAR TWO, PRE TwentyFive och RIAA TWO...
hennnkee skrev:Nattlorden skrev:Storlek?
Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Nattlorden skrev:hennnkee skrev:Nattlorden skrev:Storlek?
Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Samma storlek som amp-27 alltså
hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Att det kommer låta bra säger sig självt, det är ju Holographic Audio
HolographicAudio™ skrev:hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Åhh tack hennnkee, det var snällt sagt.Det är alltid lika trevligt att läsa att våra produkter uppskattas.
HolographicAudio™ skrev:hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Åhh tack hennnkee, det var snällt sagt.Det är alltid lika trevligt att läsa att våra produkter uppskattas.
boom skrev:HolographicAudio™ skrev:hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
JAG KAN EJ SVARA PÅ PM DÅ ADMINISTRATÖREN HAR STOPPAT MIN PM UT.Så ring mig i stället om du har kvar mitt nummer
Administratören har hindrat dig från att skicka privata meddelanden.
Komorok skrev:boom skrev:HolographicAudio™ skrev:hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
JAG KAN EJ SVARA PÅ PM DÅ ADMINISTRATÖREN HAR STOPPAT MIN PM UT.Så ring mig i stället om du har kvar mitt nummer
Annars går det ju rätt lätt att kontakta HA här:
http://www.holographicaudio.com/contact-us.html
Ja... om man tycker att de har glömt något t.ex.
boom skrev:Komorok skrev:boom skrev:HolographicAudio™ skrev:hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Dom är värre än hemliga byrån.
HolographicAudio™ skrev:boom skrev:Komorok skrev:boom skrev:HolographicAudio™ skrev:hennnkee skrev:Man vill ju ha ett snyggt och proportionerligt HA-torn på skrivbordet, att visa upp![]()
![]()
Dom är värre än hemliga byrån.
Jasså är vi hemliga? Det var som attan! Har ju telefonen på dygnet runt och läser mejl hyfsat ofta. Ringer dig under dagen istället, är ju nyfiken på vad det är jag kan ha glömt.
Ragnwald skrev:Varför vara sugen? Gotlänningar njuter i stället.
Ragnwald skrev:Varför vara sugen? Gotlänningar njuter i stället.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 54 gäster