Moderator: Redaktörer
WhereNextColumbus skrev:Jag blev mer eller mindre tvingad förra året. Det var ärligt talat ganska plågsamt. Satt och vred mig i soffan, det höll ju på så LÄNGE! Nej du.
Nattlorden skrev:Katastrofröstning. Dr. Alban & Jessica Folcker var kvällens solklart bästa bidrag och det röstades inte ens till andra chansen. Totalchock.
Nimrod skrev:Nattlorden skrev:Katastrofröstning. Dr. Alban & Jessica Folcker var kvällens solklart bästa bidrag och det röstades inte ens till andra chansen. Totalchock.
Man måste väl ändå kunna kräva att de deltagande artisterna kan sjunga rent. Känns som ett minimikrav liksom...
Nattlorden skrev:Katastrofröstning. Dr. Alban & Jessica Folcker var kvällens solklart bästa bidrag och det röstades inte ens till andra chansen. Totalchock.
penke62 skrev:Nattlorden skrev:Katastrofröstning. Dr. Alban & Jessica Folcker var kvällens solklart bästa bidrag och det röstades inte ens till andra chansen. Totalchock.
Jag hoppas du inte menar allvar.
Nattlorden skrev:penke62 skrev:Nattlorden skrev:Katastrofröstning. Dr. Alban & Jessica Folcker var kvällens solklart bästa bidrag och det röstades inte ens till andra chansen. Totalchock.
Jag hoppas du inte menar allvar.
Jag hoppas du skämtar.
Zeeall skrev:är eländet över nu?
hifikg skrev:Avstod mello igår till förmån för levande musik. Var det en bra deltävling?
bomellberg skrev:Starkaste låten är med stor marginal Undo med Sanna Nielsen. Jag menar då både låten i sig och framförandet.
Trådan kan låsas.
Nattlorden skrev:Har ni katastrofplanerat ifall Ace Wilder vinner?
manix skrev:Jag tycker faktiskt att "Don't wanna work" växer med fler lyssningar. Barnen spelar den flitigt och refrängen sätter sig. Som sagt, inte någon fantastisk låt men en kul bagatell.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster