Moderator: Redaktörer
CODY skrev:Det verkar väl vara mer bra än "anus"![]()
Hoppas jag inte bryter mot någon forumregel, men _Fredrik_ har nog sitt finger med i leken eftersom han är au-pair hos Rockwells.
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=54950&highlight=rockwell
Morello skrev:Hittade svar - man kan tydligen spela "ALC", vilket är något proprietärt apple-format.Vilket mög alltså.
Morello skrev:Hittade svar - man kan tydligen spela "ALC", vilket är något proprietärt apple-format.Vilket mög alltså.
IngOehman skrev:Att prata med folk med iphon är ingen höjdare. Den som har en själv drabbas mindre illa dock. Det största problemet för den som har iphone är väl att de man pratar med frågar om hela tiden.
Birger skrev:....Konstigt. Jag har aldrig märkt att min Iphone har så uselt ljud att jag inte hör vad folk säger.
Morello skrev:Inte tokigt alls, men hur fick han in rådata att mäta på?
Apples produkter kan väl inte spela FLAC eller WAV?
IngOehman skrev:Tycker det är nästan intressantare hur mikrofon och mikrofonsteg samt ADC beter sig.
Bill50x skrev:IngOehman skrev:Att prata med folk med iphon är ingen höjdare. Den som har en själv drabbas mindre illa dock. Det största problemet för den som har iphone är väl att de man pratar med frågar om hela tiden.
Stämmer, men det har väl inte så mycket med ljudkvaliteten ut från hörlursutgången att göra. Och den verkar bra enligt många.
Men hur är det om man plockar ut digitalt ljud via bottenkontakten? Jag har hört att det går och det borde väl vara en fördel att köra via separat dac?
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster