Moderator: Redaktörer
erimos skrev:Har ett avsomnat renoveringsprojekt som jag vill byta.
Lenco L78 med trälåda i vinrött och chassi i ok skick. Så vitt jag vet komplett och med ett oanvänt drivhjul. Orginal tonarm och en extra tonarm från nån pioneer som jag själv fick med.
Har två pickuper (shure och ortofon) av enklare slag som jag tyvärr inte minns modellen på.
Köpte den när jag var på väg att avsluta mina studier och trodde aningslöst att jag skulle ha tid att syssla med att bygga skivspelare och sånt.
Spelaren är nedpackad i banankartong och kan levereras i Stockholmstrakten. Åker ibland till Sundsvall och Jönköping, givetvis kan ett byte nånstans på vägen också ske.
Vad vill jag byta med? Roliga förslag mottages tacksamt men liten storlek premieras
(tyvärr inte intresserad av talibankockens fjärr)
PojkenMedTur skrev:Ett par Audio Technica ath ES-700 där jag råkat rycka loss ena sladden bytes mot t.ex en flaska wiskey eller nåt annat mysigt.
De lät alldeles utmärkt innan men nu måste två tunna sladdar lödas fast på elementet och jag har hunnit köpa andra lurar.
boom skrev:bytes 1 st http://velodyne.com/product-accessories ... ystem.html bytes mot en skivspelare av bättre kvalitet.Det är en parametisk eq med delning front sub 12/48 valbart på sub.
NirreFirre skrev:Har: vitövermålade (illa gjort) piP från ca 2011 med (sa säljaren och jag tycker mig kunna verifiera det) masurbjörksfanér. Bra skick vad jag kan se i övrigt, bilder kan tas. Finns i Bagarmossen.
Söker: vita piP (gärna mattvit)
Kanske nån som gillar masurbjörk och har större möjligheter att slipa och måla än mig själv i hyresrätten?
NirreFirre skrev:Har: vitövermålade (illa gjort) piP från ca 2011 med (sa säljaren och jag tycker mig kunna verifiera det) masurbjörksfanér. Bra skick vad jag kan se i övrigt, bilder kan tas. Finns i Bagarmossen.
Söker: vita piP (gärna mattvit)
Kanske nån som gillar masurbjörk och har större möjligheter att slipa och måla än mig själv i hyresrätten?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster