Alexi skrev:Hm ser inte Mole i matrikeln, är han/du ny medlem eller har jag bara missat att skriva in?
Du har nog missat bara.
Moderator: Redaktörer
Låter inte som något svårt val tycker jag.tobm skrev:Kan jag få lämna besked i nästa vecka om jag kan vara med i juryn? Min sambo och dotter ska åka till USA i två veckor och kommer hem någon dag innan battlet. Funderar på om jag inte borde spendera lördagen med dem eftersom jag då inte kommer att ha sett dem på ett tag.
oa51 skrev:Du är givetvis välkommen, Dan!
Uppdaterar listan:
Jury:
1. Alexi - kommer
2. triggerhappy - kommer
3. Karl XII - kommer
4. Mikebiker - kommer
5. IÖ
Juryreserver:
1. Dartman
2.
Observatör:
1. Dan Norman
Alexi skrev:Nu är ju Dan medlem nr. 11 och ingen nykomling.
2-ch skrev:Alexi skrev:Nu är ju Dan medlem nr. 11 och ingen nykomling.
Ingen nykomling, men han går väl under nytt namn.
Medlemsnamnet var väl tidigare Kung om jag inte missminner mig.
Ha det så trevlig nu alla Gökar och må bäste man (eller anläggning) vinna![]()
Tävlar Oa:51 med samma uppsättning som senast.
Vad drar Molle till med för hemliga vapen. Frågorna är många.
Eller är det hemligstämplad information?
En önskan om att listan på vad det blir/blev för låtar kan väl publiceras här i tråden.
På så sätt kan vi andra känna oss lite delaktig på distans.
Alexi skrev:Jag vet ännu inte vilken låt jag ska spela, eftersom alla mina CD-skivor är borta sen flytten.Har beställt nya skivor men de har inte kommit än. Så får försöka ta mig upp på vinden ikväll och leta om jag kan hittar några skivor där... Annars vet jag att jag har ett par skivor i bilen och då spelar jag Nick Cave - Death Is Not End. http://open.spotify.com/track/5Rr3HYwcuWI4i4wXtUtJlx
Nej tyvärr har jag ingen aning om hur de försvann. När alla flyttlådor (150st) packats upp och saker började komma på plats. Så insåg jag att de var borta. Hoppet är fortfarande att jag ska hitta dem på vinden.Martin skrev:Alexi skrev:Jag vet ännu inte vilken låt jag ska spela, eftersom alla mina CD-skivor är borta sen flytten.Har beställt nya skivor men de har inte kommit än. Så får försöka ta mig upp på vinden ikväll och leta om jag kan hittar några skivor där... Annars vet jag att jag har ett par skivor i bilen och då spelar jag Nick Cave - Death Is Not End. http://open.spotify.com/track/5Rr3HYwcuWI4i4wXtUtJlx
Nej, vad hemskt!Har du någon aning om hur de kan ha försvunnit, eller tror du de finns någonstans i någon kartong? Vilken sorg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster