Moderator: Redaktörer
DVD-ai skrev:Men i praktiken så spelar i14 väldigt mycket starkare och renare än i6.
Skillnaden är mycket större än vad spec kan få en att tro...
Värt att tillägga...
Jag kört piP, piPs, i6 och i16s delade i samma rum och steget mellan piPs och i6 är ENORMT!
Och ganska precis lika enormt mellan i6 och i16s!
I14 är något mindre kapabel än i16s, men fortfarande milsvida mer kapabel än i6.
När det kommer till praktisk användning och i register över delningen.
Ju längre upp från delningsfrelvensen du kommer så drar i14 ifrån i6 på ett vis som är ren utklassning ^^
Och då ska jag tillägga att i6 är superbra !
Och perfekt för det priset, helt rätt!
Och en högtalare som gör allting rätt
Rekommenderas !
dicken85 skrev:okay de är så lång väntetid, är de även på monteringssatsen lr helt färdigbyggda blir monteringssats för min del..
funkar pi60 lika bra att köra delat som i14?,tycker pi60 ser betydligt mycke bättre ut i proportionerna.
och känns som man vill ha mycke headroom på såpass dyra högtalare därför ja undrar om prestandan
dicken85 skrev:okay de är så lång väntetid, är de även på monteringssatsen lr helt färdigbyggda blir monteringssats för min del..
funkar pi60 lika bra att köra delat som i14?,tycker pi60 ser betydligt mycke bättre ut i proportionerna.
och känns som man vill ha mycke headroom på såpass dyra högtalare därför ja undrar om prestandan
dicken85 skrev:dicken85 skrev:får bli framåt sommaren vore grymt kul o lyssna på ett större ino system
och öl är självklart
föresten
finns de några bra platser o hitta beggad ino? blocket är ju stenkört
dicken85 skrev:...kul med ino folk för alla vill verkligen hjälpa till och erbjuda lyssnings tillfälle
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster