Moderator: Redaktörer
Elfsberg skrev:För mig är det här en ekonomisk fråga.
RogerGustavsson skrev:Elfsberg skrev:För mig är det här en ekonomisk fråga.
Ekonomin brukar snabbt glömmas i många Ino-trådar! Tycker att man kan sansa sig lite. Räcker inte piP är det möjligen billigare att gå upp till de större pi25 eller pi60, än att börja hänga på mängder med bassystem och extra slutsteg.
bakerman22 skrev:Jag borde nog svänga in till dej nån dag Callisto. Har hört Pi60 och BS60 förut, men det var länge sen. Det är ganska kapabelt.
RogerGustavsson skrev:Elfsberg skrev:För mig är det här en ekonomisk fråga.
Ekonomin brukar snabbt glömmas i många Ino-trådar! Tycker att man kan sansa sig lite. Räcker inte piP är det möjligen billigare att gå upp till de större pi25 eller pi60, än att börja hänga på mängder med bassystem och extra slutsteg.
dicken85 skrev:känns pi60 komplett lr saknar man basstöden efter en stund, finns de många pi60 ägare som känner att dom inte kommer byta upp sig? till dom delade systemen...
dicken85 skrev:känns pi60 komplett lr saknar man basstöden efter en stund, finns de många pi60 ägare som känner att dom inte kommer byta upp sig? till dom delade systemen...
dicken85 skrev:Är väldigt ointresserad av allt under 20 Hz. Men spelar bra högt tror pi60 kommer passa mig som handen i handsken
Callisto skrev:Bör även nämnas att det blir inte mer bas när man lägger till basar. Det är kapaciteten som ökar. Man kan alltså spela mycket högre med fortsatt låg dist och utan komprimering i basregistret. Spelar man aldrig svinhögt och normalstort rum så räcker pi60 gott och väl.
dicken85 skrev:Empa de ska jag absolute göra. Tror ni de finns möjlighet att plocka med mina xtz99.36 och göra sida vid sida test,lr är de för mycket inställningsjobb. Hade vart väldigt roligt för dom är ju min referens här hemma
Komorok skrev:Jag förstår inte varför man väljer pi60 framför i14 om de ändå ska delas mot basar. Helt onödigt imo.
dicken85 skrev:Är väldigt ointresserad av allt under 20 Hz....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster