Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Håller på med några bilaffärer i Tyskland och ett objekt befinner sig nära München. Tanken var att då eventuellt slå två flugor i en smäll. Tidsmässigt ligger high end mässan rätt.
Jag brukar ta tåget, kan man dricka lite bira också!RogerGustavsson skrev:Ja, Ulm ligger ju bara 150 km och ett antal vägarbeten från München. Fast när jag tittade på utställarlistan blev man lite osäker... En massa utställare! Amerikanarna säger att München-mässan är mycket trevligare än CES i Las Vegas.
Amerikanarna säger att München-mässan är mycket trevligare än CES i Las Vegas.
RogerGustavsson skrev:Och jag som trodde du skulle lufta Porschen... Tåg har sina fördelar, lite god dryck är aldrig fel bara i kombination med bilkörning.

Rydberg skrev:Första rummet jag och kompisen var inne i var Mårtens rum, här spelade Cotrane Supreme II tillsammans med elektronik från DarTZeel. Rummet var preparerat enligt SMT's koncept. Tyvärr tycker jag inte det lät speciellt bra i det här rummet när jag var där och lyssnade.

hifikg skrev:Rydberg skrev:Första rummet jag och kompisen var inne i var Mårtens rum, här spelade Cotrane Supreme II tillsammans med elektronik från DarTZeel. Rummet var preparerat enligt SMT's koncept. Tyvärr tycker jag inte det lät speciellt bra i det här rummet när jag var där och lyssnade.
Dessutom ser det rätt trist ut. Ska man dämpa taket så där?

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Ronnie och 13 gäster