Moderator: Redaktörer
HolographicAudio™ skrev:Jag kommer!
Maccis skrev:HolographicAudio™ skrev:Jag kommer!
Vems högtalare skall du dema med i år?
Förra året var det väl Michael's piP CU?
Kanske ett par Guru?
Maccis skrev:HolographicAudio™ skrev:Jag kommer!
Vems högtalare skall du dema med i år?
Förra året var det väl Michael's piP CU?
Kanske ett par Guru?
Adhoc skrev:Jag tänkte mig också dit. Så, som tack för besöket hemma hos dig förra året kan du ju även få bjuda på samåkning![]()
sportbilsentusiasten skrev:Verkligen ingen i Göteborgstrakten som ska dit?
Kronkan skrev:Sorry. Dottern fyller 30 år i helgen. Så varken skitfiske eller nått annat. Möjligtvis kasta ner färskpotatisen i en pallkrage samt hämta sparrisen. Jag måste erkänna att jag är en av västkustens sämsta fiskare. Förra sommaren var makrillen så tät nere i sundet så att man kunde blivit som Jesus. Alltså gått på vattnet. Men var det någon som gick att lura. Man såg blänket fara mellan dem. Inte en tendens till hugg. Roligare med köpesill och egen färskpotatis och sedvanliga tillbehör. Sova sedan på soffan. Vakna och gå upp och titta på fjärilarna och de vilda bina. Förra året 24 arter (fjärilar) på tomten. Vilket jag är stolt över. Men havet är numera bara något jag finpaddlar på under vackra och lugna dagar.
sprudel skrev:Kronkan skrev:Sorry. Dottern fyller 30 år i helgen. Så varken skitfiske eller nått annat. Möjligtvis kasta ner färskpotatisen i en pallkrage samt hämta sparrisen. Jag måste erkänna att jag är en av västkustens sämsta fiskare. Förra sommaren var makrillen så tät nere i sundet så att man kunde blivit som Jesus. Alltså gått på vattnet. Men var det någon som gick att lura. Man såg blänket fara mellan dem. Inte en tendens till hugg. Roligare med köpesill och egen färskpotatis och sedvanliga tillbehör. Sova sedan på soffan. Vakna och gå upp och titta på fjärilarna och de vilda bina. Förra året 24 arter (fjärilar) på tomten. Vilket jag är stolt över. Men havet är numera bara något jag finpaddlar på under vackra och lugna dagar.
Så! Du har också en sparrisodling ute hos dig?
I helgen hade de poppat upp ett gäng 2-3 cm som är skördeklara lagom till lördag![]()
Går väldigt bra med gravad havsöring, eller grillat förstås.
Bernt skrev:Mässan i Jönköping 26-27 April
Vi kommer att spela på Caveman 8
http://www.euphonia-audioforum.se/forum ... opic=10320
Med oss har vi vännerna från Q-Tron Audio och deras integrerade OTL-förstärkare.
Källa blir en dator med Lynx studioljudkort.
Välkomna!
Komorok skrev:Blev tyvärr inget för mig heller. Har legat med feber och är inte i form.
Hoppas alla får det kul på mässan.
CH skrev:Hur lät det hos No Frills..?
Callisto skrev:Var nog en av de sämsta mässor jag varit på ljudmässigt. Inte för att det brukar låta speciellt bra men det var många som var alldeles för dåliga. Holographic audio var trevligt och en av de bättre. Skämtet som stod och talade i nattmössan där de hade Wilson var bara för mycket. Det skitsnacket han hade om kablars inverkan var skrattretande. Han visste absolut ingenting om elektronik utan drog bara massa mumbo jumbo. Blir så trött på oseriösa handlare. Inte lät det bra heller för den delen.
Hittade några sköna låtar som demades i alla fall
hifikg skrev:Callisto skrev:Var nog en av de sämsta mässor jag varit på ljudmässigt. Inte för att det brukar låta speciellt bra men det var många som var alldeles för dåliga. Holographic audio var trevligt och en av de bättre. Skämtet som stod och talade i nattmössan där de hade Wilson var bara för mycket. Det skitsnacket han hade om kablars inverkan var skrattretande. Han visste absolut ingenting om elektronik utan drog bara massa mumbo jumbo. Blir så trött på oseriösa handlare. Inte lät det bra heller för den delen.
Hittade några sköna låtar som demades i alla fall
Den showen har de kört på fler mässor. Häpnar varje gång de förlarar att det (ibland) goda ljudet till största delen beror på kablar, kabellyftare och en del svarta lådor. Som om inte Wilson skulle kunna hävda sig ändå liksom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster