Nattlorden skrev:Har ni katastrofplanerat ifall Ace Wilder vinner?
Lätt min favorit, tillsammans med Ellens "Songbird".
Min femåriga dotter hejar på Yohio men skulle nog överleva om Ace Wilder vinner.
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Ellen var bäst, och Sanna var inte dålig heller. Lycka till i Danmark!
paa skrev:hifikg skrev:Ellen var bäst, och Sanna var inte dålig heller. Lycka till i Danmark!
+1.
Men pensionärerna har fått en ny kampsång också, tack Ace!
bomellberg skrev:Starkaste låten är med stor marginal Undo med Sanna Nielsen. Jag menar då både låten i sig och framförandet.
Trådan kan låsas.

Cahlis skrev:Nå, så här mellan framförandet och omröstningen - vilken låt var bäst? Vilken låt vinner?
Cahlis skrev:Nå, så här mellan framförandet och omröstningen - vilken låt var bäst? Vilken låt vinner?
Nimrod skrev:Cahlis skrev:Nå, så här mellan framförandet och omröstningen - vilken låt var bäst? Vilken låt vinner?
Klart att Sanna vinner.
Nattlorden skrev:Det enda minuset var den trista attityden mot när ryssland fick poäng. Vad regimen gör skall inte tvillingtöserna behöva ta skit för.
gflar skrev:Själv fattar jag inte hur så många här som har så god smak gällande elektronik och högtalare ens tittar/lyssnar på skiten :duckar
petersteindl skrev:Sverige kanske skall skicka Di Leva nästa år

gflar skrev:Själv fattar jag inte hur så många här som har så god smak gällande elektronik och högtalare ens tittar/lyssnar på skiten :duckar
Användare som besöker denna kategori: radelius och 15 gäster