Hoppas nu för Guds skull att de köper svenskt. Vore gott att välsigna gode Ingvar med en fet order, eller som en skänk från ovan till IS.
Moderator: Redaktörer
Johan_Lindroos skrev:Dagens garv![]()
![]()
Vad är det för jävla anläggning som kostar 3,9 miljoner!?!
Hoppas det är riktig high end, d.v.s. högt från ovan.
jeff_belowski skrev:Det kan ju vara mer än bara högtalare och förstärkare. Mixerbord och mikar är inte gratis.
Att medlemmarna övertalas till att ta banklån är ju rätt osmakligt.
Xiro skrev:Hehe, jag funderade att lägga denna tråd under köpråd, och det borde jag gjort!![]()
Nåväl, hoppas detta gagnar några av våra kära vise män inom hifi. Vore kul att få en uppföljning här om hur det går.
Johan_Lindroos skrev:Jag anar ugglor i mossen att det än nån jävel som tänker sälja fel grejor till fel pris till inte ont anande präster som måste vara totalt okunniga inom ljud.
.jpg)
Johan_Lindroos skrev: Jag anar ugglor i mossen att det än nån jävel som tänker sälja fel grejor till fel pris till inte ont anande präster som måste vara totalt okunniga inom ljud.
Zzombie skrev:Drabbar inga fattiga...
RogerJoensson skrev:Zzombie skrev:Drabbar inga fattiga...
Det är väl just vad det riskerar att göra. Pingstkyrkan uppmanar ju medlemmarna att ta privata banklån för att finansiera kalaset!
RogerGustavsson skrev:RogerJoensson skrev:Zzombie skrev:Drabbar inga fattiga...
Det är väl just vad det riskerar att göra. Pingstkyrkan uppmanar ju medlemmarna att ta privata banklån för att finansiera kalaset!
Nja, du har möjligen inte sett bilarna på parkering utanför?
petersteindl skrev:RogerJoensson skrev:Det är väl just vad det riskerar att göra. Pingstkyrkan uppmanar ju medlemmarna att ta privata banklån för att finansiera kalaset!
Det finns möjligen en annan aspekt också. Säg att det finns de i församlingen som gärna också skulle vilja ge 10 tkr för att stödja detta projekt. De kanske inte har den ekonomiska möjligheten just nu. Då går församlingen in med denna tjänst så att möjligheten finns. Om det är bra eller dåligt får var och en i församlingen svara på men det är ett alternativ. Om det är en direkt uppmaning vet jag inte. Så har jag inte förstått det. Jag litar inte på viss journalistik då personliga värderingar hos journalister kan färga bilden de skall återge.
Mvh
Peter
UTDRAG UR PINGSTKYRKANS BREV
”Vi kommer att göra en extra insamling till Framtidens Kyrka i anslutning till 90-årsjubileumet den 6-8 juni 2014.”
”Vi erbjuder också medlemslån via Nordea. Privatpersoner kan där ta upp lån från 10 000 kr och uppåt med avbetalning på upp till 5 år.”
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], Ronnie och 14 gäster