Birthday.se ger detta, finns bara en Williams Dorsey och han bor i Täby:
1. William Edward Dorsey
Fregattvägen 10 lgh 2102,
183 53 Täby
Fyller 52 år om 141 dagar, född den 18 november 1962
Moderator: Redaktörer
Perfector skrev:Just nu på Tradera säljer någon 2 stycken superdyra och gissningsvis bra vinylspelare.
Priserna ligger på över 20K på båda.
Om nå'n har intresse så kolla där. Jag bara förmedlar det jag sett så jag är inte säljaren.
Vinylcalle skrev:2 funderingar/frågor/konstateranden.
1. Detta är uppenbarligen någon typ av affärsverksamhet, förhoppningsvis så betalar han dom skatter/momser som krävs.
2. På vilket sätt är du involverad i det hela?
MvH Carl
Vinylcalle skrev:2 funderingar/frågor/konstateranden.
1. Detta är uppenbarligen någon typ av affärsverksamhet, förhoppningsvis så betalar han dom skatter/momser som krävs.
MvH Carl
STDI skrev:Vinylcalle skrev:2 funderingar/frågor/konstateranden.
MvH Carl
Det står:
"Mer på vinylborsen". Och på vinylborsen.com står mycket riktigt mer att läsa. Visst är det affärsverksamhet, precis som mycket annat på tradera.
Perfector skrev:STDI skrev:Vinylcalle skrev:2 funderingar/frågor/konstateranden.
MvH Carl
Det står:
"Mer på vinylborsen". Och på vinylborsen.com står mycket riktigt mer att läsa. Visst är det affärsverksamhet, precis som mycket annat på tradera.
Han saluför sig inte som butik dock vilket jag gjort Tradera uppmärksam på. Han vill undvika den större avansen tradera tar ut på sån't.
Men kan det vara något att ha är frågan?
Nån som känner igen fabrikaten kanske kan svara på det.
STDI skrev:Nu är vi mycket OT men Perfector, du ska inte göra såna här "fulredigeringar" av citaten så att man inte ser vem som säger vad. Ska jag bli citerad vill jag bli rätt citerad. Vänligen tryck på "Förhandsgranska" och rätta innan du skickar iväg inläggen.
Perfector skrev:Det beror på att det bara får vara 3 quote'ar efter varandra.
Annars kan jag inte svara på dom.
Berätta gärna hur jag ska göra för att komma runt det.
[quote="STDI"]Nu är vi mycket OT men Perfector, du ska inte göra såna här "fulredigeringar" av citaten så att man inte ser vem som säger vad. Ska jag bli citerad vill jag bli rätt citerad. Vänligen tryck på "Förhandsgranska" och rätta innan du skickar iväg inläggen.[/quote]
lennartj skrev:Perfector skrev:Det beror på att det bara får vara 3 quote'ar efter varandra.
Annars kan jag inte svara på dom.
Berätta gärna hur jag ska göra för att komma runt det.
Det blir väldigt otympligt när jättelånga citatkedjor återkommer gång på gång med lite nya kommentarer i synnerhet om de innehåller ett antal bilder.
Om jag vill kommentera en sådan brukar jag radera alla tidigare citat utom ett, för de har ju redan förekommit mer än en gång, men om STDI påpekar, är det lätt att göra fel. Skicka aldrig utan att ha förhandsgranskat.
Ibland kan det vara synd att plocka bort citat, men nu har vi begränsningen med tre citatnivåer att leva med.
I viss mån kan man gå runt begränsningen med "code":
- Kod: Markera allt
[quote="STDI"]Nu är vi mycket OT men Perfector, du ska inte göra såna här "fulredigeringar" av citaten så att man inte ser vem som säger vad. Ska jag bli citerad vill jag bli rätt citerad. Vänligen tryck på "Förhandsgranska" och rätta innan du skickar iväg inläggen.[/quote]
lennartj skrev:Åter OT = On Topic,
Det var många för mig totalt okända märkesnamn i den där Traderaannonsen http://www.tradera.com/profile/items/3511951/seller.
Allt verkar inte komma från Kina, kan somligt komma från Polen och/eller andra mellan/östeuropeiska länder?
Hur som helst gissar jag att så okända prylar blir extremt svårsålda i närheten av de föreslagna priserna, oavsett hur kompetenta de än må vara, och vad gör man om något går sönder?
I och för sig har jag en Helius tonarm, deras absolut första modell, faktiskt.
NirreFirre skrev:Rotel RB 1090 för 6' NOK är väl schysst om man har plats och kan lösa leverans av de ~35kg
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=50119238
Perfector skrev:NirreFirre skrev:Rotel RB 1090 för 6' NOK är väl schysst om man har plats och kan lösa leverans av de ~35kg
Inte farligt dyrt med tanke på vad det är.
Komorok skrev:Perfector skrev:NirreFirre skrev:Rotel RB 1090 för 6' NOK är väl schysst om man har plats och kan lösa leverans av de ~35kg
Inte farligt dyrt med tanke på vad det är.
Det är väl snarare så att det nästan är för billigt? Läge att hämta på plats och försäkra sig om att allt är ok.
NiklasF skrev:Kan väl inte bli bättre än gratis!
http://www.hifimagasinet.com/annonsDeta ... sID=115541
2st V-4 ifrån Svanå.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster