darkg skrev:Automatiska IMG-taggar kanske vore bra?
Inte nödvändigtvis, man kanske vill kunna länka till bilder som är större än max rekommenderad forumstorlek.
Moderator: Redaktörer
darkg skrev:Automatiska IMG-taggar kanske vore bra?
Helmut skrev:Kommer att tänka på den gamla goda tiden då de första DVD filmerna kom ut på marknaden och USA.s hifi nördar köpte en ljudanläggning för runt 500.000:- kronor.
Inte en notis i en enda hembiotidning om att ljudkvalitén på dåtidens DVD kanske motsvarade på sin höjd en 15.000:- kronors ljudanläggning.
Folk som köper dessa anläggningar vilka ljudkällor har dom. Inte kan det vara cd skivor? Jag skulle inte köpa en sådan anläggning med mindre än att jag hade tillgång till omixade inspelningar från ett flertal ljudstudios!
Perfector skrev:Tråden blev tråkig utan direkt bilder.
Snälla öppna kranen igen.
Hela iden är att man ska se direkt utan en massa länkklick.
Det funkade ju så först, så varför inte bjuda upp igen?
Max_Headroom skrev:
Kategori: Improvisation / pojkrum
Jag gillar dom 2 burkarna till vänster, båda ser misstänkt bekanta ut men jag kan inte säkert placera i minnet vad det är. Jag har ju sett en och annan 19"-apparat genom åren...
_____________________________________________________________________________________________
Kodord: Grammofonförstärkare. Klar motsats till förra bilden. Snyggt så det räcker, men jäkla fett för att bara vara en RIAA-del.
Perfector skrev:Det enda som saknas är en grammofon så det blir en trattgrammofon
Max_Headroom skrev:
Jag gillar dom 2 burkarna till vänster, båda ser misstänkt bekanta ut men jag kan inte säkert placera i minnet vad det är. Jag har ju sett en och annan 19"-apparat genom åren...
2-ch skrev:Max_Headroom skrev:
Den övre är väl en Behringer Ultra Curve.
murgatroyd skrev:Smakfullt...
Kalejdokom skrev:Frågan är väl vad som döljer sig bakom draperiet![]()
![]()
?
darkg skrev:Tänk så många nyanser av grått.
murgatroyd skrev:Ni är bara avundsjuka!![]()
murgatroyd skrev:Ni är bara avundsjuka!![]()
Perfector skrev:murgatroyd skrev:Ni är bara avundsjuka!![]()
Kan man lyssna på vanlig vardagsmusik i en så fin miljö?
Nattlorden skrev:Perfector skrev:murgatroyd skrev:Ni är bara avundsjuka!![]()
Kan man lyssna på vanlig vardagsmusik i en så fin miljö?
Anläggningen på bilden lyssnas det kanske huvudsakligen på Vikingarna och Lazze Ztefanz i?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster