Moderator: Redaktörer
Empa skrev:Stort grattis Per! Adzer ringde runt 20 tiden när jag hade provat lite öl och frågade om jag ville utmana och glad i hågen så svarade jag ja, så vi får väl se hur det går, det är bra avstånd mellan oss iaf
AndreasArvidsson skrev:Empa skrev:Stort grattis Per! Adzer ringde runt 20 tiden när jag hade provat lite öl och frågade om jag ville utmana och glad i hågen så svarade jag ja, så vi får väl se hur det går, det är bra avstånd mellan oss iaf
Inte kommer du undan bara för att du är onykter. Någon måtta får det allt vara pöjk
Avståndet är ju perfekt. Smidigare än så blir det knappt.
PerStromgren skrev:Jag pratade med empa i onsdags och då verkade han helt spik nykter när vi diskuterade battle-datum. Vi landar troligen i gränsen jul-augusti. Återkommer i ämnet!
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:Empa skrev:Stort grattis Per! Adzer ringde runt 20 tiden när jag hade provat lite öl och frågade om jag ville utmana och glad i hågen så svarade jag ja, så vi får väl se hur det går, det är bra avstånd mellan oss iaf
Inte kommer du undan bara för att du är onykter. Någon måtta får det allt vara pöjk
Avståndet är ju perfekt. Smidigare än så blir det knappt.
Jag pratade med empa i onsdags och då verkade han helt spik nykter när vi diskuterade battle-datum. Vi landar troligen i gränsen jul-augusti. Återkommer i ämnet!
Larsen skrev:Blir det framåt gränsen juli-augusti skulle jag gärna vara med, om det finns plats![]()
Vore kul träffa fler irl i Kd, inte bara nörda mig på forum![]()
Grattis Per (och grattis stereotypen, då jag tolkade det som ett jämt battle).
Callisto skrev:Tänk på att ett rum både kan göra underverk för välljud och totalt förstöra. Det behöver alltså inte alls vara de "bästa" riggarna som vinner. Det är kombon av rum och system som gäller att lyckas med.
bootstrap skrev:Många av dom jag har pratat med tyckte det var väldigt svårt val. Det blev uppenbart vad ett rum kan göra. Jag citerar ur en annan tråd.Callisto skrev:Tänk på att ett rum både kan göra underverk för välljud och totalt förstöra. Det behöver alltså inte alls vara de "bästa" riggarna som vinner. Det är kombon av rum och system som gäller att lyckas med.
warmiz skrev:Vågar mig inte på att boka en plats i juryn då det ä sista helgen på semestern och jag inte törs lova att jag är hemma (och för den delen ännu inte ansökt om medlemskap), men om så är fallet bokar jag gärna en åhörarplats!
//Eric
Stanbury skrev:Ansöker härmed underdånigt och vördnadsfullt om medlemskap. Kommer möjligen i en förlängning kunna bidra med ena sidan på ett battle, akustiskt oreglerad hyfsat genomtänkt extrem lågbudget vs "whatever".
warmiz skrev:Vågar mig inte på att boka en plats i juryn då det ä sista helgen på semestern och jag inte törs lova att jag är hemma (och för den delen ännu inte ansökt om medlemskap), men om så är fallet bokar jag gärna en åhörarplats!
//Eric
PerStromgren skrev:... på faktiskt-nivå...
Nattlorden skrev:PerStromgren skrev:... på faktiskt-nivå...
![]()
![]()
Tony skrev:Nattlorden skrev:PerStromgren skrev:... på faktiskt-nivå...
![]()
![]()
+1
Kan se framför mig hur den nivån är noga specificerad i ett hundrasidigt dokument.![]()
genstruktur skrev:Snygg trofé! Och grattis!
PerStromgren skrev:genstruktur skrev:Snygg trofé! Och grattis!
Hold your horses, cowboy! Trofén battlar vi om igen i afton! Det låter skitbra hos Empa, det vet jag redan! Jag har större rum, men mycket klenare återgivning.
Du kan titta in här igen vid 8-tiden så kan du se hur det gick!
PerStromgren skrev:genstruktur skrev:Snygg trofé! Och grattis!
Hold your horses, cowboy! Trofén battlar vi om igen i afton! Det låter skitbra hos Empa, det vet jag redan! Jag har större rum, men mycket klenare återgivning.
Du kan titta in här igen vid 8-tiden så kan du se hur det gick!
AndreasArvidsson skrev:Inte behöver Per något handikapp. För mig så är kvalité alltid viktigare än kvantitet och ljudkvalité finns det gott om hos Per.
Kommer bli spännande ikväll
Tony skrev:AndreasArvidsson skrev:Inte behöver Per något handikapp. För mig så är kvalité alltid viktigare än kvantitet och ljudkvalité finns det gott om hos Per.
Kommer bli spännande ikväll
Aha, han har börjat muta juryn redan! Smart drag!![]()
![]()
På ett mer seriöst plan så håller jag med. Kvalitet föst, sen kan man fundera på ljudtrycksbehov. Själv klarade jag mig med piP och 2 *20 watt i många år när jag hade grannar vägg i vägg. Och det utan att sakna någonting. Nu med större rum & hus och inga grannar alldeles på andra sidan väggen så vill jag ha lite mer kvantitet också. Bara för att jag kan.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], smile och 43 gäster