Nu är jag i alla fall klar med andra grundningen utav piP och om ett par timmar blir det slipning och en andra grundning av Profundus P2

MVH Christer
Moderator: Redaktörer
Kribban skrev:Jag vill inte jobbaVill hem och bygga basmoduler och lyssna på musik
RogerGustavsson skrev:Zachry D-250 är väl ett monosteg? p2:orna tycker jag du ska koppla paralellt, till samma uttag alltså. Om sedan A och B betyder detta lär väl märkas...
Kribban skrev:Tack för tipsenHar ju precis köpr steget (begagnat) så det finns inga pengar till att investera i ett annat
.
Ett annat problem är min gamla förstärkare. Ställer jag in att frontarna är "Large" så matar han inte ut någon signal på subutgången i stereo utan endast i bioläge. Så som det ser ut nu så använder jag endast basmodulerna i film/TV läget, visserligen kan jag ställa front som "small" men jag vill höra basgången från piP:arna oxå
.
Får börja spara till en ny hemmabioreciever.![]()
MVH Kribban
Kribban skrev:Jag hade ett Canton MX-10 system innan och nu fick jag några burkar över. Dessa är på 4-8 ohm enligt specifikationenoch jag undrar om man skulle kunna parallellkoppla dem över bakkanalerna? Alltså 2 st MX-10 per bakkanal. Vad tror ni om det? Är det dumt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 46 gäster