Moderator: Redaktörer
schmutziger skrev:Jag slår på en kanna kaffe nu om nån är fikasugen.
Almen skrev:schmutziger skrev:Jag slår på en kanna kaffe nu om nån är fikasugen.
Nu är det fanimig din tur att åka till Göteborg!
MattiasBGD skrev:Kort varsel men en liten hififika imorgon kl12 15min från Borås kaffe och tilltugg bjuds.
Utrustningen är MK150THX, Marantz 7005 försteg, sunfire grand cinema slutsteg, inuke 6000dsp ovh minidsp ihop med 2st CSS SDX12.
markusA skrev:Blir det nån fika eller annat trevligt i Gbg så peta gärna på mig, jag behöver få tjöta av mig lite om hifi.
MattiasBGD skrev:Ja nästa gång blir det bättre framförhållning och mer färdigt här hemma. Då kommer även mina nya CSS MTM stativare demas mot MK150.
Vi var 3st som träffades idag ett par timmar blev lite allt möjligt i musikväg och test mellan slutet och portat. Slutet gick ut som segrare.
MattiasBGD skrev:Hörde att du ska till Robban om tid finns så kan vi svänga förbi hos mig också bor bara ett stenkast ifrån varandra.
heliac skrev:Ingen som bor i närheten av Mellerud? Tycks vara ganska ensam här
heliac skrev:Jo, det har jag noterat
Lite långt kanske men kan det ju vara värt.
heliac skrev:Dricks det inget irländskt kaffe? Då skulle jag genast vara mycket intresserad.
2-ch skrev:Råkar befinna mig mellan Härnösand och Kramfors den 20/8 och har en timme över på eftermiddagen.
Precis lagom för en kopp kaffe eller saft.
Finns där några faktisktianer där i krokarna?
Merced skrev:Det finns nog tre stycken i krokarna.
2-ch skrev:Merced skrev:Det finns nog tre stycken i krokarna.
Vet du vilka tre det är?
Merced skrev:Du har PM
2-ch skrev:Merced skrev:Du har PM
Tack för besöket även om det blev allt för kort![]()
Du har ett biorum med potential i alla fall.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster