RuneStone skrev:Faktiskt Aerob-15
Det är ändå Aerob som varit drivande så lite kredit bör han allt ha
+1 på se förslaget.
Moderator: Redaktörer
RuneStone skrev:Faktiskt Aerob-15
MattiasBGD skrev:RuneStone skrev:Faktiskt Aerob-15
+1 på se förslaget.
MattiasBGD skrev:Ja det vore ju bra för jag är lite orolig för pumpkapaciteten med enbart 4st (cirka 11liter). TC Sounds och iST 15-18" flyttar ju mer per element.
schmutziger skrev:MattiasBGD skrev:Ja det vore ju bra för jag är lite orolig för pumpkapaciteten med enbart 4st (cirka 11liter). TC Sounds och iST 15-18" flyttar ju mer per element.
Fast tc basarna behöver löjliga mängder effekt om man vill nå xmax eller hur är det bagarn?, löjliga mängder effekt kostar pengar, det kan man lägga på fler element istället
bakerman22 skrev:schmutziger skrev:MattiasBGD skrev:Ja det vore ju bra för jag är lite orolig för pumpkapaciteten med enbart 4st (cirka 11liter). TC Sounds och iST 15-18" flyttar ju mer per element.
Fast tc basarna behöver löjliga mängder effekt om man vill nå xmax eller hur är det bagarn?, löjliga mängder effekt kostar pengar, det kan man lägga på fler element istället
Äh.. Så mycket effekt behövs inte.. Jag har ju bara några kilowatt...![]()
Effekt tar mindre plats än lådor.
Kitchenmaster skrev:Har du/ni haft några tankar på att låta snubbarna på Data-bass testa elementet?Om inte, finns det ngn specifik anledning förutom kostnaden?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 7 gäster