Moderator: Redaktörer
Hifi-Perra skrev:Vilket drömljud det var...
Hifi-Perra i en annan tråd skrev:Hifi för mig är prylar och dom är till för att inhandlas och sen bytas in. Musiken för mig är musik så länge det går att spela på. Sen hur det låter. Det spelar ingen större roll för mig.
Conan skrev:Hifi-Perra skrev:Vilket drömljud det var...
Vaddå drömljud, du bryr dig ju inte om hur det låter:Hifi-Perra i en annan tråd skrev:Hifi för mig är prylar och dom är till för att inhandlas och sen bytas in. Musiken för mig är musik så länge det går att spela på. Sen hur det låter. Det spelar ingen större roll för mig.
Hifi-Perra skrev:Min Bladelius Thor Mk3 Novitas. Oja, den är prisvärd men för sin prisklass. Köp en Krell som specar samma och du får hosta upp samma pengar som du får ge för en FBI
Hifi-Perra skrev:Min Kenwood KA-300.
Hifi-Perra skrev:Mina förra Magnepan MG-1.7 Classic. Dom tillsammans med min Krell S300i. Vilket drömljud det varBättre än mina Cremona M till och med
icko skrev:Konstruktivt inlägg, du är säkert nöjd över ditt scoop.
2-ch skrev:Musiken.
Maccis skrev:@Stranne: Hur upplever du de största skillnaderna mellan i6 och i16S?
Är i ropet att skaffa i6.
matssvensson skrev: utan universitetsexamen i datakunskap från dag ett.
matssvensson skrev:Min nätverksspelare från Linn med Tidal integration. Min egen musik + en hel värld till, bara en knapptryckning bort. Och som fungerat klanderfritt utan universitetsexamen i datakunskap från dag ett.

Perfector skrev:
De där e så jäkla snyggt att man får gåshud ju.
Bygg och sälj sådana så kan bli en förmögen karl.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster